اندروید جدید در راه است، منتظر اوریو Oreo باشید

نسخه جدید اندروید در راه است

به زمان برگزاری کنفرانس سالیانه گوگل I/O چند ماه دیگر باقی مانده است، مراسمی که در آن بیشتر از هر مورد دیگری، انتظار برای معرفی نسخه جدید اندروید وجود دارد. همانطور که در اخبار قبلی و انتظارات کاربران اندرویدی از این سیستم عامل منتشر شده بود نسخه جدید با نام اندروید نوقا منتشر شد و انتظار تغییرات گسترده از گوگل وجود داشت. اما ظاهرا این شرکت آب پاکی را روی دستان کاربران خود ریخته و شواهد حاکی از اتفاقات دیگری می باشد.

نسخه جدید اندروید در راه است

از منابع داخی این شرکت خبر می رسد که شواهد و مدارکی وجود دارد که اندروید بعدی بر خلاف تمامی انتظارات با نام اوریو Oreo عرضه خواهد شد.

نسخه اوریو Oreo هنوز توسط کارکنان گوگل نیز تایید نشده، همچنین در میان کامنت های یکی از توسعه دهنده های مرورگر کروم نیز دیده شده است.

گرچه مدرک معتبری در رابطه با معرفی نسخه اوریو Oreo اندروید در کنفرانس پیش و رو وجود ندارد، اما با انتشار شایعات ذکر شده احتمال عدم عرضه آن در زمان مذکور قوت می گیرد. از سوی دیگر نیز این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل اقدام به معرفی ۲ نسخه متفاوت از اندروید در کنفرانس پیش رو کند، کاری که قبلا مایکروسافت در مورد نسخه ۸ و ۷.۸ ویندوزفون انجام داده یود. این احتمال که اندروید اوریو Oreo با توجه یه قابلیت های فراوان و احتمالا نیاز به سخت افزارهای معینی نتواند بر روی هر اسمارت فون و تبلتی نصب شود، نسخه ای تحت عنوان اوریو Oreo در کنار آن قرار گیرد هرچند که احتمال وقوع آن پایین می باشد.

بنابراین امیدواریم که در صورت چنین اتفاقی در سال جاری میلادی شاهد ورود آن به بازار گجت های همراه باشیم و انتظار برای نسخه متحول شده اندروید طولانی نشود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.