اندیشه های امام خمینی بنیان های رژیم صهیونیستی را سوزانده است

نجیب رسول روز جمعه در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) همواره این موضوع مهم را به مسلمانان گوشزد می کرد که صهیونیست ها اصلی ترین دشمنان جهان اسلام هستند و اکنون نیز مصائب جهان اسلام وابستگی ها به صهیونیسم جهانی و دخالت های آشکار رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: هرگونه مخالفت در گوشه و کنار جهان با خوی ضدانسانی صهیونیست ها ناشی از تفکرات و اندیشه های امام خمینی (ره) که هنوز هم بنیان های رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.

مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین همچنین اظهار داشت: انتفاضه در فلسطین و مقاومت در لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی درس هایی است که از آرمان های امام خمینی (ره) گرفته شده است و اکنون که بیش از ۲۴ سال که از رحلت آن مرد بزرگ می گذرد هنوز هم آن آرمان ها زنده بوده و بلای جان صهیونیست هاست.

این اندیشمند فیلیپینی با تاکید بر اینکه عزت مسلمانان جهان در گرو پیروی از آرمان های امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: خواسته رهبر انقلاب اسلامی ایران سرافرازی مسلمانان و بازگشت جهان اسلام به جایگاه اصلی خود بود و این تفکر و ایده هنوز هم در جهان زنده است.

مدیر رادیو صدای اسلام فیلیپین تاکید کرد: امام خمینی (ره) توانست آگاهی و خیزشی را در جهان ایجاد کند که ثمره آن را امروز در سراسر جهان مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اندیشه های امام خمینی (ره) امروز جمهوری اسلامی ایران را طلایه دار مقابله با استکبار جهانی و زورگویی های قدرت های سلطه جو کرده است، گفت: امروز ایران در راس جبهه مقابله با سلطه غربی ها قرار دارد و بر این اساس است که غربی ها تلاش می کنند تا این کشور مسیر پیشرفت های خود را ادامه ندهد زیرا قدرت ایران کاهش نفوذ و سلطه آنان را در جهان رقم خواهد زد.

نجیب رسول ادامه مسیری که امام خمینی (ره) در مقابل جهان اسلام قرار داد را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: پیگیری این مسیر عزت و اقتدار جهان اسلام را به دنبال خواهد داشت و دور شدن از آن زوال و وابستگی را به ارمغان خواهد آورد.

آساق**۳۳۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۳۰۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.