انزوای اسرائیل با انقلاب‌های منطقه‌ای

جام جم آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، با اشاره به تحولات منطقه گفت: انقلاب‌های مردمی در منطقه چشم‌انداز وسیعی در مبارزه با رژیم صهیونیستی گشوده و این رژیم را به شدت در انزوا قرار داده است.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی؛ علی لاریجانی افزود: آرمان آزادی سرزمین فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کانون سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و همچنان اولویت اصلی در سیاست خارجی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حمایت کامل ملت و دولت ایران از ملت مظلوم فلسطین در هر شرایطی گفت: امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را به مهم‌ترین موضوع جهان اسلام تبدیل و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را وارد مرحله نوینی کرد.

 لاریجانی در ادامه به تلاش دشمنان امت اسلامی برای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه از طریق ایجاد ناامنی و آشوب در سوریه اشاره کرد و افزود: قدرت‌های جهانی طرح گسترده‌ای در منطقه در دست اجرا دارند که هدف از آن ضربه زدن به کشورهای مستقل و از میان بردن هر گونه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب مجدد آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک انتخاب این گونه رهبران شایسته و برجسته در شرایط دشوار کنونی منطقه بسیار مهم است.

وی افزود: مردم فلسطین به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و رهبر بزرگ آن امام خمینی (ره) افتخار می کنند.

احمد جبرئیل تصریح کرد: تنها ملت و نظام ایران در شرایط بسیار دشوار و سخت درکنار ملت فلسطین ایستاد و از آرمان آنها به صورت جدی و مؤثر حمایت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف قدرت‌های جهانی تجزیه کشورهای مهم منطقه از جمله سوریه و دامن زدن به اختلافات و درگیری فرقه‌ای در منطقه است گفت: ایستادن در کنار دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی در واقع مقابله با این توطئه بزرگ صهیونیستی در منطقه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.