انسانها با عبور از سختیها و مشکلات، بزرگ و ماندگار می شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد شامگاه شنبه طبق روال همه ساله خود، نخستین افطار ماه مبارک رمضان را میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بود و در کنار آنها افطار ‌کرد.

وی در فضای دوستانه و صمیمی آنها با بیان اینکه از صمیم قلب خوشحالم که در بهترین ماه، خداوند فرصت داد تا لحظاتی را در جمع صمیمی با شما باشم، این پرسشها را مطرح کرد که ‘چه هستیم؟ چه توانایی هایی داریم؟ و چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

احمدی نژاد با بیان اینکه انسان مهمترین مخلوق خداوند است، ادامه داد: خداوند به انسان توانایی های زیادی داده است بطوریکه می تواند به جاهایی برسد که تصور آن را نمی کند.

وی افزود: هرکس می تواند با استفاده از این موهبت ، دانشمند، عالم، مخترع، اقتصاددان بزرگ و یا کشتی گیر و وزرشکار و بسیجی قهرمان بزرگ شود.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: خداوند انسان را به نحوی خلق کرده که دارای استعداد زیادی است اما این فاکتور در شرایط معمولی و آسان شکوفا نمی شود.

وی خطاب به کودکان ایتام با بیان اینکه رییس جمهور شدن چیز خاصی نیست، گفت: رییس جمهور فقط نوکر مردم است اما شما می توانید عالم و دانشمند بزرگی شوید.

احمدی نژاد از ‘ایمان، صبر و تلاش’ به عنوان سه عامل برای موفقیت انسانها نام برد و گفت: اگر این سه عامل را در کنار هم قرار داده و همت کنید، به پیروزی و موفقیت می رسید.

رییس جمهوری افزود: خداوند یار کسانی است که ایمان دارند، تلاش می کنند و صبر را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

وی افزود: در گفت و گو با شماها پی بردم که دارای افکار و همت های بلندی هستید از این رو اگر ایمان، صبر و تلاش پیشه کنید، ما هم هر کمکی لازم باشد برای پشتیبانی شما در جهت رسیدن به قله ای موفقیت انجام میدهیم.

وی همچنین به میهمانان قول داد که ضمن خواندن نامه های آنها، هر کاری لازم باشد برای انجام خواسته هایشان انجام خواهد داد.

۱۵۹۲

سیام*۲۰۲۳*

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۷۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.