انسداد ترافیکی بزرگراه شهید چراغی تا ساعت ۲۲ امشب ادامه دارد

۰۵م اسفند ،

انسداد ترافیکی بزرگراه شهید چراغی تا ساعت ۲۲ امشب ادامه دارد

مجری نیمه جنوبی خط ۳ متروی تهران با اعلام انسداد مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چراغی از میدان زمزم واقع در منطقه ۱۷، گفت: این انسداد تا ساعت ۲۲ امشب برطرف می‌شود.

به نقل از ایسنا، مهندس اسکندری با اشاره به سبب این انسداد ترافیکی که از صبح روز قبل اعمال شده است، توضیح داد: ۶۰ متر از تونل خط سه مترو که به روش اتریشی حفاری می‌شود، باقی مانده و هنوز به ایستگاه نرسیده است.

وی ادامه داد: حفاری هم اکنون تا خیابان جوانه و در نزدیکی پاسگاه نعمت آباد ادامه پیدا کرده و تونل مترو در محدوده شمال خیابان جوانه قرار دارد که باید از یک سوی این خیابان عبور کند و برای ورود به ایستگاه به سوی دیگر خیابان برود.

وی افزود: در محدوده رفوژ وسط این خیابان به عرض سه متر به سبب آبیاری درختان توسط شهرداری و همینطورعبور لوله آب شرب از این مسیر، روز قبل حدود چهار متر مکعب خاک گل شده از سقف تونل به داخل ریزش کرد.

اسکندری با تاکید بر اینکه هیچ ریزشی در سطح خیابان رخ نداده است، گفت: سربار تونل خط ۳ در این بخش حدود هشت متر است که ۲٫۵ متر آن نخاله ساختمانی است و باقی مانده خاک هم تبدیل به گل شده است. قرار بود از داخل تونل، بخش ریزش کرده پر شود، اما از آنجا که این موضوع خطر ریزش به دنبال داشت، هم اکنون با ایجاد انسداد ترافیکی بخشی از آسفالت سطح خیابان به ابعاد ۲ در ۲٫۵ متر کنده شده و از این محل بتن به داخل تونل تزریق می‌شود تا مشکل برطرف شود. به این ترتیب انتظار می‌رود از ساعت ۲۲ امشب انسداد ترافیکی این محدوده برطرف شود.

مجری نیمه جنوبی خط سه مترو تهران با بیان اینکه تمامی تونل‌های حفاری شده خط سه به محل ایستگاه‌ها متصل شده است، گفت: تنها ۶۰ متر یاد شده باقی مانده که با سرعت پیشروی روزانه سه متر حفاری به زودی این بخش هم به اتمام می رسد.

به گزارش ایسنا، روز قبل در پی انسداد این محور، ترافیک سنگینی در محورهای منتهی به این بزرگراه حاکم بود که با توجه به پیش بینی مسیر جایگزین در خیابان زمزم، امروز قدری از این ترافیک کاسته شده است.

شنبه ۵ اسفند   ۱۶:۰

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.