انصاری‌فرد: دایی روی تصمیمش پافشاری می‌کند

    محمد حسن انصاری‌فرد در گفتگویی اظهار داشت: در تلاش هستیم علی دایی را به راه آهن برگردانیم. امشب جلسه‌ای با حضور دایی،‌ مالکان و هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌شود. از روز گذشته در حال رایزنی هستیم تا دایی را که از سرمربیگری راه آهن انصراف داده بود،‌ منصرف کنیم.

وی ادامه داد: با نزدیکان، خانواده، برادر و خود علی دایی برای بازگشتش به راه آهن صحبت کردیم اما او همچنان بر روی تصمیمش پافشاری می‌کند. ما راضی به از دست دادن دایی نیستیم. او بهترین گزینه برای راه آهن است.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد انصراف دایی در روز انتخاب سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مسائل گمانه زنی رسانه‌هاست. انصراف دایی از سرمربیگری راه آهن هیچ ارتباطی به انتخاب سرمربی پرسپولیس و مسائل این باشگاه نداشت. برای رویانیان و باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم ولی صادقانه می‌گویم انصراف دایی از حضور در راه ‌آهن ربطی به پرسپولیس نداشت.

انصاری‌فرد تصریح کرد: دایی روز گذشته دلایل انصرافش را در جلسه‌ای که داشتیم، بیان کرد و خودش می‌تواند در این مورد صحبت کند. من هم لازم باشد دلایل انصراف دایی را می‌گویم اما این انصراف کوچکترین ارتباطی به مسائل پرسپولیس نداشت.

وی در مورد بلاتکلیفی باشگاه راه‌ آهن گفت: شرمنده و خجالت زده بازیکنان راه ‌آهن هستم که باشگاه چنین وضعی دارد اما تلاش می‌کنیم راه آهن را از بلاتکلیفی خارج کنیم. در ۵ سال گذشته با مشقت راه آهن را در لیگ برتر حفظ کردیم. خون دل‌ها خوردیم تا این تیم بماند. دردسرها و مشکلات زیادی هم برای من به وجود آمد. با این حال راه آهن بازیکنان زیادی به تیم ملی معرفی کرد و در امر سازندگی هم فعال بود. در این مسیر خیلی از مدیران بخش خصوصی و دولتی، مربیان و بازیکنان کنار ما بودند و از آنها تشکر می‌کنیم. سعی می‌کنیم دوباره سربلند باشیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.