انصاریان: پرسپولیس باید تمام تمرکزش را روی جام حذفی بگذارد / باشگاه های ما برای اسطوره های خودشان هیچ ارزشی قائل نیستند

۱۱اردیبهشت،

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ هیچ شانسی ندارد و تمام تمرکزش را باید روی قهرمانی در جام حذفی بگذارد.

علی انصاریان مدافع سباق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از وقتی یحیی گل محمدی آمده، شرایط پرسپولیس بهتر شده و باید نقاط ضعف شان را برطرف کنند تا برای فینال جام جهانی آماده شوند. پرسپولیس در لیگ هیچ شانسی ندارد و تمام تمرکزش را باید روی فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات بگذارد چون قهرمانی در جام حذفی همه جوره به نفع پرسپولیس است و می تواند با این قهرمانی به لیگ قهرمانان آسیا برود.
 
وی افزود: الان باید همه از پرسپولیس حمایت کنند تا تمام فکر و ذکر یحیی روی فینال جام حذفی باشد و هر کسی هم انتقادی دارد، باید بعد از بازی فینال بگوید و کسی برای تیم حاشیه درست نکند.  بچه های تیم هم باید حواسشان به مصاحبه های شان باشد و وارد حاشیه نشوند چون پرسپولیس بسیار راحت به حاشیه می رود الان قهرمانی در جام حذفی از هر چیزی مهم تر است چون پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد، امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و به لیگ قهرمانان آسیا برود.
 
وی در مورد شرایط سپاهان در آستانه فینال جام حذفی گفت: همیشه گفته ام که سپاهان از نظر تیمی از تیم های بسیار خوب ایران است قهرمانی آنها در لیگ بسیار سخت شده مگر این که استقلال بازی اش مقابل فولاد را از دست بدهد. سپاهان هم تمام تمرکزش روی جام حذفی است و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت خوبی دارد و مهم تر از همه این که سپاهان یک باشگاه است و پرسپولیس بازی سختی در فینال جام حذفی دارد البته بازی در تهران است و پرسپولیس همیشه در تهران مقابل سپاهان خوب بازی کرده است و با توجه به میزبانی و حضور هواداران می تواند بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا در فینال جام حذفی اظهار داشت: به نظر من مهدوی کیا بهترین تصمیم را گرفته و خوشحالم که یک بازی خوب برای خداحافظی او در نظر گرفته شده مثل بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ که احمدرضا عابد زاده از فوتبال خداحافظی کرد. امیدوارم بازی خداحافظی مهدوی کیا با قهرمانی پرسپولیس همراه باشد تا دیدار شیرین و خاطره انگیزی برای او و هواداران شود.

وی افزود: به نظر من مهدوی کیا بهترین فرصت را برای خداحافظی اش در نظر گرفته است چون اگر یک مقدار دیگر صبر می کرد، بسیار دیر می شد. مهدوی کیا امسال در پرسپولیس کمتر بازی می کرد، او بازیکن بزرگی بود و سخت است که حالا ذخیره یک بازیکن ۲۰ ساله باشد به نظر من مهدوی کیا تصمیم خوبی گرفت و حتی اگر می توانست کمی زودتر یعنی در دربی استقلال و پرسپولیس خداحافظی کند بهتر هم می شد.

انصاریان در پایان گفت: متاسفانه باشگاه های ما برای اسطوره ها و قهرمانان خود هیچ ارزشی قائل نیستند و به همین سبب کمتر شاهد بازی های خداحافظی برای بازیکنان بزرگ کشورمان هستیم. برای کدام بازیکن استقلال و پرسپولیس بازی خداحافظی برگزار شد؟ برای استیلی، پیروانی و دایی با آن همه سابقه و افتخار بازی خداحافظی برگزار نکردند. علی دایی آدم بزرگی است و چطور برای او بازی خداحافظی نگذاشتند تا به نحوی از خدمات او قدردانی کنند!/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.