انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان

بینا- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اول مهر منعقد می شود.
به گزارش بینا، علی اکبر خبازها به مهر افزود: در سال ۹۰ قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه دی منعقد شده بود و این افراد و خانواده هایشان می توانستند از خدمات درمانی، جراحی، بستری و… این بیمه برخوردار شوند اما در سال جاری هنوز اسم شرکت بیمه ای خاصی مشخص نشده است.
وی گفت: به منظور بهره مندی بازنشستگان از خدمات درمانی بیشتر ، سعی خواهیم کرد با بیمه ای قرار داد منعقد کنیم که خدمات بیشتری ارائه دهد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: هم اکنون نیز در حال رایزنی با شرکت های بیمه ای مختلفی هستیم و با هر بیمه ای که خدمات بیشتری و هزینه کمتری دریافت کند قرارداد می بندیم.
خبازها در مورد انصراف بازنشستگان از خدمات بیمه تکمیلی نیز گفت: افراد می توانند به منظور انصراف از خدمات بیمه تکمیلی و همچنین افزایش و یا کاهش اعضای خانواده خود به دفاتر کانون بازنشستگان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۷۳۷۳۲۹ تماس حاصل کنند.
به گفته وی، فرم انصراف، حذف و افزایش نفرات در تمامی کانونها موجود است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.