انواع کفش های دانشجویی

پورتال اجتماعی ممتاز نیوز:ما مناسب‌ترین گزینه‌هایی را که می‌توانید از میان برندها برای روزهای دانشگاه خودتان انتخاب کنید، در اینجا جمع کرده‌ایم.

قدم های خوش دانشجویی

به فرم این کفش‌ها «اکسفورد» گفته می‌شود که از دنیای مردانه وارد حوزه کفش‌های زنانه شدند و سال گذشته به جریان مد پیوستند. برای دانشجویانی که ست‌های رسمی‌تر را ترجیح می‌دهند مثل دانشجویان سال‌های آخر رشته حقوق، پزشکی و. . . این کفش‌ها بهترین انتخاب هستند. خرید این کفش را که در نمونه‌های مختلف آن در اغلب فروشگاه‌های کفش پیدا می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم چون به دلیل طراحی کلاسیک، همیشه شیک و کاربردی است.


راحت طلب ها

قدم های خوش دانشجویی

برای دانشجویانی که شلوارهای راحت ورزشی را به جین و کتان ترجیح می‌دهند و با کوله‌پشتی به دانشگاه می‌روند، چنین کفش اسپرتی را توصیه می‌کنیم؛ آن هم در رنگ سفید تا با تمام رنگ‌ها قابل استفاده باشد. در کفش‌های پارچه‌ای سراغ رنگ‌های روشن مثل سفید نروید ولی نمونه‌های چرمی به راحتی قابل تمیزکردن هستند.


خانم دکترها

قدم های خوش دانشجویی

برای دانشجویانی که در مقطع فوق‌لیسانس درس می‌خوانند یا به دلایل شغلی به شکل رسمی در دانشگاه حاضر می‌شوند، کفش‌های نیمه رسمی انتخاب خوبی نیست و باید سراغ نمونه‌های زنانه بروند که چندان راحت نیست؛ به همین دلیل ما این مدل کفش لژدار اما با طراحی زنانه از برند زارا را پیشنهاد می‌کنیم.


جین پوش ها

قدم های خوش دانشجویی

اگر از دانشجویانی هستید که به تیپ کلاسیک علاقه دارید و به همین دلیل یک کیف چرم قهوه‌ای شلوار جین راستا و مانتو پیراهنی را دوست دارید، برای کامل کردن تیپ خودتان به یک ونس ساده با رنگ سبز ارتشی احتیاج دارید. رنگی ملایم و خفته که همخوانی خوبی با انتخاب‌های کلاسیک دارد.


همه فن حریف

قدم های خوش دانشجویی

پیشنهاد «جیوکس» به خانم‌های دانشجو، یک ونس ساده مشکی است که با هر ستی می‌توانید بپوشید. کفه طبی کفش‌های این برند، راحتی شما را برای استفاده طولانی مدت تضمین می‌کند. سادگی این کفش تضمین استفاده مداوم و همیشگی از آن است.


انتخاب برتر

قدم های خوش دانشجویی

تجربه کفش‌های لژداری که امسال مد بودند، به همه خانم‌ها ثابت کرد این مدل کفش‌ها به مراتب از نمونه‌های تخت عروسکی راحت‌تر هستند و فشار کمتری به پاشنه و پنجه پا وارد می‌کنند. به همین دلیل در روزهای دانشگاه تا پیش از شروع باران می‌توانند شما را همراهی کنند.


پیشنهاد طراحان

قدم های خوش دانشجویی

این کفش از جدیدترین مدل‌های پاییزه است که «زارا» در مجموعه پاییزی خود روانه بازار کرد. تابستان ۲۰۲۲ کفش‌های «ونس» محبوبیت بالایی داشتند و در پاییز امسال باید منتظر نمونه‌های ساقدار آنها باشیم. این کفش پیشنهاد ماست برای دانشجویانی که به روز بودن را دوست دارند.


بی خستگی

قدم های خوش دانشجویی

اگر اهل پیاده‌روی هستید و مسیرهای کم و زیاد را با قدم زدن طی می‌کنید باید از مجموعه رانینگ برندهای ورزشی یک کفش مناسب برای خودتان انتخاب کنید. در میان این برندها «اسکیچر» نمونه‌هایی دارد که کمتر شبیه کتانی ورزشی بوده و در ست‌های نیمه اسپرت هم قابل استفاده‌ است. این کفش را در رنگی مثل سورمه‌ای انتخاب کنید که از رنگ‌های اسپرت کاربردی محسوب می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.