انگیزه پرسپولیس‌ها برای قهرمانی نسبت به سپاهان

۱۸فروردین۱۳،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس‌ به سبب کیفیت بد چمن مصنوعی عضدی رشت نتوانست بازی همیشگی‌ اش را مقابل داماش ارائه دهد اما با برتری در ضربات پنالتی توانستند به فینال جام حذفی راه یابند.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس برای راهیابی به فینال جام حذفی به برد مقابل داماش گیلان نیاز داشت. به خاطر همین بازیکنان این تیم دچار استرس بسیاری شده بودند و نتوانستند قابلیت‌شان را در این بازی ارائه دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: سرخپوشان در نیمه دوم بهتر و روانتر بازی کردند و با برتری مقابل داماش گیلان به فینال جام حذفی راه یافتند. آنها برای خارج شدن از بحران باید قهرمان جام حذفی شوند.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال داماش گیلان بیان داشت: داماش تیم منسجمی در این بازی بود اما این تیم نتوانست از امتیاز میزبانیِ‌اش استفاده کند و از جام حذفی کنار رفت. تغییر و تحولات مدیریت و کادر فنی داماش گیلان سبب شد که بر کیفیت فنی بازیکنان این تیم تاثیر منفی بگذارد.
کلهر در ادامه اظهار داشت: داماش‌ها شرایط بحرانی مشابه پرسپولیس‌ها دارند اما رویانیان توانسته با درایت خود وضعیت سرخپوشان را نسبت به قبل بهتر کند.
وی دربارهٔ تعویض‌های انجام شده در این بازی بیان داشت: گل‌محمدی با فرستادن تمام عناصر تهاجمی تیمش به زمین مسابقه سبب شد که پرسپولیس روانتر بازی کند. در مجموع تعویض‌های صورت گرفته به نفع پرسپولیس بود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: علی کریمی هم با آمدنش در نیمه دوم به زمین توانست گره این بازی را با خلاقیت و تاکنیکش باز کرد و در موفقیت تیمش در این دیدار سهیم باشد.
وی در خصوص عملکرد انصاری فرد در این بازی گفت: انصاری فرد شکل روحی و روانی دارد. اگر این بازیکن بتواند تمرکزش را بدست آورد به طور حتم می‌تواند برای تیم پرسپولیس مثمر ثمر باشد و گلهای بسیاری به ثمر برساند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان گفت: به هر حال پرسپولیس‌ها برای جبران نتایج ضعیف لیگ برتر انگیزه بیشتری نسبت به سپاهان برای قهرمانی در جام حذفی را دارند. سپاهانیِ‌ها در خط دفاع دچار ضعف می باشند و مدافعان این تیم ناهماهنگ عمل می‌کنند. هافبکها و مهاجمان پرسپولیس می‌توانند از این نقطه ضعف سپاهان استفاده کنند و دروازه این تیم اصفهانی را باز کنند.
وی تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس مقابل تیمهای بزرگی همچون سپاهان خوب بازی می‌کند و می‌تواند برنده بازی فینال باشد.

کلهر در پایان خاطر نشان کرد: سرخپوشان در سه بازی باقیمانده لیگ دوازدهم باید با تمام قوا به مصاف حریفانشان بروند تا آمادگی خوبی برای بازی فینال جام حذفی با سپاهان داشته باشند. گل‌محمدی باید تاکتیک مناسبی را برای بازی با سپاهان در نظر بگیرد.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس توانست در ضربات پنالتی مقابل داماش گیلان پیروز شود و به فینال جام حذفی راه یابند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.