اهانت به مقدسات هیچ ملتی پذیرفتنی نیست

وکیل دادگستری با بیان اینکه اهانت به مقدسات هیچ ملتی مورد تایید نیست،‌ گفت: از آنجائیکه که حقوق ملسلمانان در این خصوص نقض شده و به دلیل عدم توجه نهادهای بین‌المللی در باره این اهانت بزرگ، مسلمانان جهان باید تا زمان به نتیجه رسیدن احقاق حق خود باید به اعتراضات ادامه دهند.

سعادت الله سلطانی نژاد در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، درباره اهانت به پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: تمام انسان‌ها مقدسات، وابستگی‌های ملی و مذهبی دارند که در همه جوامع محترم شمرده می‌شود.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه اهانت به مقدسات هیچ ملتی مورد تایید نیست،‌ تصریح کرد: از آنجائیکه که حقوق ملسلمانان در این خصوص نقض شده و به دلیل عدم توجه نهادهای بین‌المللی در باره این اهانت بزرگ، مسلمانان جهان باید تا زمان به نتیجه رسیدن احقاق حق خود باید به اعتراضات ادامه دهند.

وی افزود: سازندگان این فیلم به دنبال اهانت به ساحت پیامبر اسلام هستند و در عصر حاضر که جنگ توحید با کفر و شرک شدت گرفته، مسلمانان وظیفه دارند برای مقابله با اسلام ستیزی جلوی هرگونه بی‌احترامی به انبیای الهی و پیامبر اکرم را بگیرند.
 
سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با ابراز عشق و علاقه خود به رسول مکرم اسلام دسیسه‌های دشمنان را در کم رنگ کردن محبت و علاقه انسان‌های آزاده به پیامبر مهر و رحمت را خنثی کنند.
 
این حقوقدان با تاکید بر اینکه پشت صحنه ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام صهیونیست‌ها قرار دارند، گفت: صهیونیسم جهانی می‌داند که حیات ننگین مستکبران در گرو تضعیف اسلام و عشق به پیامبر اکرم (ص) است و می‌کوشد این علاقه را کم‌رنگ کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون که صهیونیسم به صورت علنی برای مقابله با اسلام و پیامبر اعظم به میدان آمده مسلمانان وظیفه دارند احترام و علاقه خود را به رسول گرامی اسلام به صورت علنی ابراز کرده و با فراهم کردن زمینه محاکمه سازندگان فیلم موهن، هزینه توهین به مقدسات را بالا ببرند تا کسی جرأت اهانت به پیامبر اسلام را نداشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.