اهانت به پیامبر اسلام(ص) دامن آمریکا را خواهد گرفت

اهانت به پیامبر اسلام(ص) دامن آمریکا را خواهد گرفت

جام جم آنلاین: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه اهانت اخیر آمریکا و اسرائیل به پیامبر عظیم الشان انقلاب دامن خودشان را خواهد گرفت، گفت: پیروز نهایی این نبرد خط رسول الله است.

 حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در راهپیمایی محکومیت اهانت اخیر آمریکا به ساحت مقدس پیامبر اکرم که ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به دلیل این جنایت بزرگ اظهار داشت: دشمنی و کینه دیرینه صهیونیست‌ها و مسیحیت صهیونیستی یعنی آمریکا و اسرائیل نسبت به اسلام و بیداری اسلامی پایانی ندارد.

وی با بیان اینکه گرایش ملت‌های غیر مسلمان به اسلام عزیز و معارف قرآن دلیل بروز این جنایت‌های صهیونیستی علیه اسلام است، افزود: این جنایت استکبار در سال‌های اخیر از کتاب آیات شیطانی در کاریکاتورهایی که در دانمارک طراحی شد، آغاز شده و تا این فیلم اخیر که بسیار وقیح بود،‌ ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه سرسخت‌ترین دشمنان اسلام و مومنان یهودیان هستند، تصریح کرد: ‌امروز صهیونیسم جهانی نماد این حقیقت است و در واقع آن چه که آنها از کینه خود در این فیلم نشان دادند، در دل‌هایشان کینه‌ای بیش نیست.

وی ادامه داد: ‌همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه اخیر خود تاکید کردند نور خداوند خاموش شدنی نیست و دلیل اینکه آنها تلاش دارند نور اسلام را خاموش کنند، فراگیر شدن اسلام در سراسر جهان است.

رحیمیان بر همین اساس به بیداری اسلامی و موفقیت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: استکبار در طول انقلاب هر توطئه‌ای که علیه انقلاب انجام داد به ضرر خودش تمام شد و این سنتی الهی است که همیشه برقرار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل با این کار رسوا و نابود خواهند شد، گفت: پیروز نهایی این نبرد خط رسول الله است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مردم دنیا متوجه شوند که ما به عنوان مسلمان و بر طبق تعلیمات قرآنی خود بدون وضوح بر نام پیامبران الهی دست نمی‌گذاریم، متوجه جنایت آمریکا و اسرائیل درباره اسلام خواهند شد، چرا که آنها به برترین مخلوقات الهی یعنی حضرت محمد(ص) اهانت کردند که این قطعا باعث رسوایی شان خواهد بود.

وی این اهانت را باعث بیدارتر شدن ملت‌های مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که هنوز به آمریکا و غرب دل بستند و آن را بهشت برین می‌دانند با این حرکت به باطن استکبار پی می‌برند.

وی بر همین اساس به جنایت فتنه گران در عاشورای ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه گران در عاشورا شعار «نه غزه، نه لبنان» سر دادند که این الهام گرفته از صهیونیست‌ها بود لذا اگر آنها کمترین غیرتی نسبت به دین خود داشته باشند باید چهره حقیقی صهیونیست و آمریکا برای آنها روشن شود.

رحیمیان با تاکید بر اینکه راهی جز نابودی اسرائیل و حذف کردن آن از صحنه گیتی وجود ندارد،‌ تاکید کرد: قطعا پیروزی اسلام نزدیک است و با این موج جهان اسلام زمینه انقلاب جهانی اسلام و ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم خواهد شد.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.