اهدای تندیس آزادی‌خواهی جبهه مردمی اصلاحات به یک فرد خاص

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: در مجمع عمومی جبهه مردمی اصلاحات که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود علاوه بر معرفی کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات، تندیس آزادی‌خواهی هم به فردی از میان شخصیت‌های اصلاح‌طلب که سال‌ها است در عرصه آزادی و سیاست‌ورزی فعالیت می‌کند اهدا خواهدشد.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از اهدای تندیس آزادی‌خواهی جبهه مردمی اصلاحات به فردی اصلاح‌طلب خبر داد و گفت:در مجمع عمومی جبهه مردمی اصلاحات که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود علاوه بر معرفی کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات، تندیس آزادی‌خواهی هم به فردی از میان شخصیت‌های اصلاح‌طلب که سال‌ها است در عرصه آزادی و سیاست‌ورزی فعالیت می‌کند اهدا خواهد شد.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: نظرسنجی‌های مختلفی را در میان گروه‌های اصلاح‌طلب انجام داده‌ایم و براساس این نظر سنجی تصمیم می‌گیریم که تندیس را به چه کسی اهدا کنیم.

فومنی خاطر نشان کرد: امسال تندیس آزادی خواهی را به فردی که در کشورمان در عرصه آزادی‌خواهی فعالیت می‌کند اهدا خواهیم کرد و در سال‌های آتی هم از میان سایر کشورها افرادی را انتخاب ‌می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.