اهدا افطاری بانک صادرات به زلزله زدگان

بینا- مدیران و کارکنان  بانک صادرات ایران ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی در اقدامی خداپسندانه کلیه هزینه های مربوط به مراسم افطاری که قرار بود در روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه برگزار گردد به زلزله زدگان اختصاص دادند .
به گزارش بینا، مدیران این بانک در اقدامی خداپسندانه نسبت به لغو مراسم افطاری که قرار بود در روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۵/۹۱  برگزار گردد اقدام و کلیه هزینه های مربوطه را به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی اهدا نمودند.
شایان ذکر است  هیات مدیره این بانک  در راستای حمایت و همدردی با هموطنان زلزله زده  با اهداء ۵ روز از حقوق و مزایا و سایر کارکنان نیز  با اهداء یک روز از حقوق و مزایای خود به هموطنان  آذربایجان شرقی حمایت و همدردی خود با مردم زلزله زده را اعلام  نمودند .
همچنین این بانک در اقدام دیگری  به منظور جمع آوری کمک های مردمی شماره حساب  (۰۱۰۳۴۴۰۳۴۴۰۰۱) به صورت اختصار  ۳۴۴۰۳۴۴ بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی نزد شعبه ۲۳۹ را جهت جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته و در این راستا کلیه  شعب این بانک در سراسر کشور و همچنین با استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی و الکترونیکی آمادگی دریافت  کمک های نقدی هموطنان می باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.