اوساسونا حاضر به تایید مذاکره با نکونام نشد

۱۹م دیماه ،

گییرمو پرز سخنگوی مطبوعاتی باشگاه اوساسونا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مادرید در واکنش به برخی خبرها در ایران مبنی بر تصمیم این باشگاه برای عقد قراردادی تازه با نکونام گفت:ما چنین چیزی را نه تایید و نه رد می کنیم و تا هنگامی که یک بازیکن از سوی باشگاه جذب نشود، اوساسونا در باره آن اطلاع رسانی رسمی نمی کند.

وی افزود:حدس و گمان ها، خبرها و شایعاتی ممکن است در مورد بازیکنی شنیده شود اما باشگاه اوساسونا نمی‌‌تواند مسوولیت آن را بر عهده بگیرد.

سخنگوی این باشگاه اسپانیایی تصریح کرد: به همین دلیل، خبرهایی که در ایران در مورد نکونام شنیده می‌‌شود را باید در حد حدس و گمان توصیف کرد.

جواد نکونام به عنوان اولین ایرانی حاضر در جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) تابستان سال ۲۰۰۶میلادی جذب اوساسونا شد و تا تابستان قبل در این تیم توپ زد .

او در این مدت در مجموع ۱۳۹ دیدار با اوساسونا انجام داد و با وجود آنکه هافبک دفاعی بود، ۲۰ گل نیز به ثمر رساند .

پرز در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی تنها ایرانی که اکنون در لالیگا بازی می کند، نیز اظهارداشت: شجاعی در حال انجام تمرینات با هم تیمی‌های خود در اوساسونا است ولی‌ هنوز برگه‌ بهبودی کامل را از پزشکان تیم دریافت نکرده است.

وی افزود: هنگامی که پزشکان بهبودی او را تایید کنند، وی را در نیمکت خواهیم دید و در آن زمان، اگر سرمربی‌ لازم بداند، شجاعی بازی خواهد کرد .

سخنگوی اوساسونا در همین راستا از بیان تاریخی مشخص برای اظهارنظر پزشکان دربارهٔ شجاعی خودداری کرد و گفت: پزشکان هنوز چیزی دربارهٔ او نگفته اند و باشگاه نیز هیچ اطلاعات تازه‌ای در این باره ندارد .

شجاعی در ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی جذب باشگاه اوساسونا شد و اکنون پنجمین فصل است که بازیکن آن محسوب می شود اما او دوم فروردین ۱۳۹۰ در دیدار تیمش با آتلتیکو مادرید دچار شکستگی استخوان پای چپ شد و از همان زمان تاکنون از زمین دور بوده است.

به گفته باشگاه اوساسونا، معمولاً ، مصدومیت‌هایی از این نوع نیاز به سه ماه بهبودی دارد اما مصدومیت شجاعی ۱۸ ماه طول کشید و او در این مدت شش بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شجاعی روز ۲۱ اکتبر – ۳۰ مهر- پس از ۱۸ ماه مصدومیت در مقابل تیم رئال بتیس در چارچوب بازی‌های لالیگا در زمین حضور یافت و مورد استقبال گرم هواداران اوساسونا قرار گرفت اما پس از چند روز بار دیگر در آلمان تن به جراحی داد.

به گفته باشگاه اوساسونا، این بازیکن ایرانی افزون بر مشکلات جراحی استخوان انگشت کوچک پای چپ، از روز چهارم نوامبر- ۱۴ آبان – دچار مصدومیت پارگی درجه ۲ عضله‌ سولئوس پای چپ نیز شده و همین امر، عامل غیبت دائمی شجاعی در فصل اخیر لالیگا بوده است.

دو ماه پس از آنکه شجاعی مصدوم شد، اوساسونا قرارداد خود را با او در ژوئن ۲۰۱۱ به مدت دو سال تمدید کرد که مهلت آن خرداد ماه آینده به پایان می رسد.

اوساسونا اکنون با ۱۴ امتیاز در هفته هجدهم بازیها، قعرنشین جدول لالیگا است و با سه برد، پنج تساوی و ۱۰ شکست آخرین تیم جدول بیست تیمه آن به شمار می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.