اولویت حضور در نمایشگاه های گردشگری بین المللی تعیین شد

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۱۰:۵۴:۳۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از سوی دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی و تبلیغات؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی و تبلیغات گفت: حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه بخش خصوصی در نمایشگاه های گردشگری بین المللی در قالب سه اولویت تعیین شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، لادن جعفری تهرانی با بیان این خبر گفت: نظر به اهمیت حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی گردشگری و معرفی ظرفیت های متعدد گردشگری کشور به مقاصد هدف، سه اولویت  برای حضور در این عرصه تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در گروه اولویت نخست، ۱۶ نمایشگاه بین المللی انتخاب شده اند؛ یادآور شد: نمایشگاه هایی چون ITE  هنگ کنگ، BITE  پکن چین، FITUR  مادرید اسپانیا، EMITT استانبول ترکیه، ATM  دبی امارات و غیره  به منظور حضور و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور در سطح بین الملل، انتخاب شده اند.
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری، بازاریابی و تبلیغات همچنین گروه اولویت دوم نمایشگاه های بین المللی منتخب را ۱۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه هایی چون RIYAD TRAVEL  ریاض عربستان، MITE  کوالالامپور مالزی و ITF  تایپه تایوان در گروه اولویت دوم انتخاب شده اند.
تهرانی در ادامه همچنین به لیست نمایشگاه های اولویت سوم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: در این گروه نیز ۸ نمایشگاه از جمله UITT  کیف اکراین،  KITF  آلماتی قزاقستان و نیز TTF هندوستان تا ماه ژانویه برای معرفی بسترهای مساعد گردشگری کشور به جهانیان، انتخاب شده اند.
این مقام مسئول در پایان به نحوه گزینش نمایشگاه های مذکور از سه لیست اولویت بندی شده اشاره کرد و گفت: نمایشگاه های گردشگری بین المللی بر مبنای میزان اهمیت و قرار داشتن در لیست اولویت بازارهای هدف گردشگری کشور انتخاب شده اند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۰۵۴۳۳۷۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.