اولویت بندی طرحهای کلیدی زمینه ای برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت پتکو گفت: به سبب تخصیص نیافتن بودجه به پروژه های نفت و انرژی اکثر شرکت ها متحمل ضررهای بیشتری شدند بنابراین برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پروژه های کلیدی در اولویت قرار گیرند.

مسعود تجریشی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود گفت: هم اکنون بیشتر طرحها و پروژه های اجرایی به سبب تخصیص نیافتن بودجه با مشکل مواجه است و تعداد طرحهایی که در قبل  به تصویب رسیده متاسفانه بودجه تعلق نگرفته است.

 وی تصریح کرد: این شرکت به عنوان سازنده دستگاه های پمپ و توربین طرحهایی را در دست اقدام دارد  متاسفانه از اولویت خارج شده  هم اکنون توقف این طرحها ضررهای زیادی را به این صنعت وارد کرده است.

تجریشی افزود: ایران ال ان جی، ان جی ال و فاز ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی اینها به دلیل اینکه منابع مالی تزریق نمی شود این طرحهای رها شده و ما  متضرر شدیم  بنابراین از دولت تدبیر و امید انتظار داریم برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پروژه های کلیدی در حوزه های مختلف نفت و انرژی در اولویت قرار گیرند.

مدیر عامل شرکت پتکو تاکید کرد: با توجه به زمان‌بندی صورت گرفته  طرح‌ها اجرا شود تا  سازندگان و پیمانکاران پروژه‌ها  با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.