اولین شکست استقلال در لیگ برتر رقم خورد

خبرگزاری آریا-تیم فوتبال سایپا البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه ۲ بر یک بر تیم استقلال تهران غلبه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این دیدار به میزبانی تیم سایپا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و شاگردان `مجتبی تقوی` با ارایه فوتبالی حساب شده با شایستگی، آبی پوشان تهران را شکست دادند. اسماعیل سبحانی و سعید دقیقی در دقایق ۶۳ و ۸۱ برای تیم سایپا گلزنی کردند و سیاوش اکبرپور تنها گل تیم استقلال را در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی این دیدار، بازی در اختیار تیم استقلال تهران بود و آبی پوشان چند حمله روی دروازه تیم سایپا تدارک دیدند اما در ادامه، تیم سایپا چند فرصت مناسب گلزنی به دست آورد ولی تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۱۰، ضربه سرکش `فابیو جانواریو` هافبک برزیلی تیم استقلال از فاصله ۳۰ متری با واکنش `رحمان احمدی` سنگربان تیم سایپا به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه ۱۵، ضربه زیبای `سعید دقیقی` از پشت محوطه جریمه استقلال با برخورد به دیرک افقی دروازه تیم استقلال پشت خط دروازه فرود آمد اما داور آن را گل اعلام نکرد.

دقیقی پیش از این و در دقیقه ۹ نیز با پاس بلند بازیکنان سایپا در حالتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت که این فرصت مطلوب گلزنی را از دست داد.

در دقیقه ۳۵، `حنیف عمران زاده` با ضربه ارسالی از سوی `خسرو حیدری` روی دروازه سایپا، در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی پوشان از چند قدمی دروازه سایپا به بیرون از دروازه زده شد.

در دقیقه ۶۳، اسماعیل سبحانی از روی غفلت مدافعان استقلال نخستین گل بازی را با ضربه سر برای تیم سایپا به ثمر رساند.

تلاش آبی پوشان برای جبران گل خورده در دقیقه ۸۰ نتیجه داد و سیاوش اکبرپور با پاس زیبای آرش برهانی در محوطه جریمه سایپا گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد سعید دقیقی گل دوم تیم سایپا البرز را روی حرکتی انفرادی و ضربه ای دقیق وارد دروازه استقلال کرد تا آبی پوشان تهران در این دیدار شکست را تجربه کنند.

قضاوت این مسابقه بر عهده `علیرضا فغانی` با کمک های `علیرضا منصوری` و `بابک داوری` بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.