اولین بازی ۹۰ دقیقه ای نیکبخت/ با فاصله از آن نیک نام

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علیرضا واحدی نیکبخت

 

حضور علیرضا واحدی نیکبخت در پست دفاع چپ استقلال شاید به سبب فقر نیمکت آبی‌ها اتفاق افتاد اما شاید امیر قلعه‌نویی در مسابقه‌ای که به نظر می‌رسید فضا برای امتحان بازیکنانی با شرایط نیکبخت فراهم است، می‌خواست او را به شرایط مسابقه و فوتبال نزدیکتر کند.

به گزارش گل علیرضا نیکبخت واحدی که فوتبالش را در استقلال با حضور در همین پست آغاز کرده و به مرور به یک بغل و گوش چپ تبدیل شده در پست دفاع چپ بازیکنی بود که کمتر در حملات تیمی شرکت کرد و ترجیح داد در نیمه خودی باقی بماند.
نیکبخت در امور دفاعی تقریبا موفق بود اما به وضوح اعتماد به نفس حضور در خط حمله را نداشت که البته بخشی از این موضوع به عادت بازیکنان استقلال برای حمله از جناح راست هم برمی‌گشت. آبی‌ها هنوز با حرکات ترکیبی از سمت چپ خو نگرفته‌اند و بنابراین نیکبخت کمتر در چرخه حملات تیمی قرار می‌گرفت.
 امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، از نیکبخت تعریف کرد اما این نکته را هم یادآوری کرد که جای هاشم بیگ‌زاده خالی است، بازیکنی که اعتماد به نفس حضور در حرکات طولی و تهاجمی را دارد. به هر حال این مسابقه برای نیکبخت آغاز خوبی بود … تا بعد.

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.