اولین دوره مسابقات قرآنی روستائیان بخش مرکزی اسلامشهر

فروردین ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی بخشداری اسلام شهر از آغاز ثبت نام اولین دوره مسابقات قرآنی روستائیان بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر با نام نورالمبین در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهتاب تکریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و نیز بالاتر از ۱۵ سال در دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان در میان خواهران و برادران روستایی بخش مرکزی اسلام شهر برگزار می گردد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۳ سطح حفظ، قرائت، مفاهیم افزود: مسابقات حفظ شامل بیست سوره آخر قرآن ویژه کودکان زیر ۱۵ سال و حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالاتر از ۱۵ سال است.

تکریم تصریح کرد: مسابقات قرائت در دو رشته تحقیق و ترتیل در هر دو رده سنی و مسابقات مفاهیم شامل سوره مبارکه حجرات از کتاب استاد قرائتی خواهد بود.

وی ادامه داد: ثبت نام این مسابقات توسط دهیاری ها ، دارالقرآن و بخشداری مرکزی اسلامشهر در حال انجام است که تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت.

تکریم اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقات قرائت و مفاهیم در دهه دوم و زمان برگزاری مسابقات حفظ دهه آخر ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات توسط بخشداری مرکزی اسلامشهر و با مشارکت اداره اوقاف، سازمان تبلیغات، سازمان دارالقرآن و شورای شهر و نیز ناحیه سید الشهدا(ع) اسلامشهر برگزار می گردد که در پایان مسابقات نیز جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی دیگر به همراه گواهی حضور در مسابقات به برگزیدگان اعطا خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.