اولین سفارتخانه داعش در ترکیه افتتاح میشود؟!

گروه داعش از تصمیم خود برای افتتاح اولین هیات دیپلماتیک خود در یک کشور “مسلمان و دوست” خبر داد.
https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/06/92ce901f5768fa7e0e4e0f3495defd03.jpg

به گزارش پایگاه خبری ممتازنیوز”  روزنامه انگلیسی زبان (آیدنلک دیلى) به نقل از ابوعمر التونسی مسئول فعلی روابط خارجه گروه داعش نوشت: این گروه امیدوار است که روابط دوجانبه اش با ترکیه با رهبری رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری جدید ترکیه پیشرفت بیشتری داشته باشد.وی افزود: اولین نمایندگی دیپلماتیک گروه داعش با هدف تامین خدمات کنسولگری برای همه کسانی است که قصد پیوستن به این گروه تندرو درعراق را دارند، در شهر استانبول ترکیه افتتاح خواهد شد.

گروهک تروریستی داعش همچنین اعلام کرده است که هزینه های درمانی را که زخمی‌های عضو این گروه را که برای درمان به ترکیه پرداخت کرده اند، متقبل می شود.

در همین حال حزب جمهوری خواه مردم (اصلی ترین حزب مخالف ترکیه) با صدور بیانیه‌ای، تصمیم دولت ترکیه مبنی بر اجازه دادن به داعش برای گشایش دفتر دیپلماتیک قانونی در چانکایا (از مناطق توسعه یافته و مرفه نشین در شهر استانبول) را محکوم کرده است.

“احمد داود اوغلو” نخست وزیر ترکیه پیشتر اعلام کرده بود؛ دیپلمات های ترک که داعش آن ها را ژوئن گذشته پس از سلطه بر موصل در شمال عراق به بازداشت خود درآورده بود، به موجب توافق با داعش برای مبادله بازداشت‌شدگان، آزاد شده اند.

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. گلاریس:

    ناصر اقا کاملا حق با شماست – خاورمیانه رو با چه ترک و عرب هایی که هر روز فکر درندگی و خوی وحشی خود هستند قسمت کرده ایم

  2. ناصر:

    ترک اگر لقمان شودفرمانده گردان شود /هفتادوهفت پشت ونسلش خراست

  3. میثم:

    این لکه ننگ برای رجب طیب اردوغان درذهن مردم مسلمان خواهدماند که بچه جانوری رای دادند که روزی مقبل صهیونیسم کودک کش ایستاد وحال خودبه مریدان صهیونیسم چراغ سبز میدهد.کدخدای ده که مرغابی بود وای برآن ده چه رسوایی بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.