اولین همایش منطقه‌ای نظام پیشنهادهای دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

۲ م دیماه ،

اولین همایش منطقه‌ای و چهارمین همایش دانشگاهی نظام پیشنهادهای دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اعضاء هیات‌علمی و کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین مدیران، معاونین و کارشناسان دانشگاه‌های شمال شرق کشور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این همایش دکتر خادمی رییس کمیته عالی نظام پیشنهادهای دانشگاه و معاون طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد گزارشی از عملکرد این کمیته را در سال ۱۳۹۰ ارایه و ضمن تشکر از مشارکت فعال همکاران دانشگاهی، نقش نظام پیشنهادها در ایجاد تحول و شکوفایی سازمانی را مفید و مؤثر دانسته و بر حضور پررنگ‌تر آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام پیشنهادها، تاکید کرد.

در ادامه برگزاری مراسم، دکتر مرتضوی عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه به مباحث مدیریت مشارکتی و رابطه آن با نظام پیشنهادها پرداخت، سپس دکتر فتح الهی راد طراح و مجری نظام‌های نوین مدیریتی/ مشارکتی در خصوص فرایند و اهداف نظام پیشنهادها، نقش مدیران در نظام پیشنهادها و تکنیک‌ها و فنون خلاقیت توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است، در بخش پایانی همایش نیز از اعضای کمیته تخصصی برتر سال ۱۳۹۰ و پیشنهاددهندگان برتر سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ تقدیر شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.