اولین واکنش مسعود ده نمکی نسبت به انفجار و جان باختن عوامل فیلم « معراجی ها » در جریان انفجار / درباره دلیل انفجار هنوز اطلاع دقیقی ندارم

ممتازنیوز:

IMG18062050

سعود ده نمکی کارگردان فیلم سریال “معراجی ها” در اولین اظهار نظر خود پس از این حادثه، شرح واقعه را توضیح داد.

 مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم- سریال “معراجی ها” ساعاتی پس از حادثه انفجار در پشت صحنه این کار در جمع خبرنگاران گفت: روزهای پایانی فیلمبرداری “معراجی‌ها” است و ما در حال ضبط سکانس‌های جنگ این مجموعه بودیم. قرار بود امروز این بخش تمام شود. اما متاسفانه خودروی حامل مواد منفجره‌ای که برای استفاده در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی به کار می‌رود منفجر شد و محمدجواد شریفی راد که از متخصص ترین افراد این حوزه و از افسران ارتش جمهوری اسلامی بود و در زمان جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی مین و موانع جنگی تخصص داشت و تمامی افرادی که اطراف خودرو بودند نیز در پی این انفجار جان باختند.

وی افزود: به هرحال این امر یک حادثه است و حادثه نیز هیچگاه خبر نمی‌کند، همانطور که در این حادثه مدیرعامل شهرک دفاع مقدس و ۳ نفر دیگر از عوامل کار نیز جان خود را از دست دادند.

ده‌نمکی در پاسخ به این سوال که مواد منفجر شده از چه نوعی بودند، عنوان کرد: این موارد در تخصص ما نیست و من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم و صحبت در این مورد در تخصص گروه‌ جلوه‌های ویژه است. درباره دلیل انفجار هم هنوز اطلاع دقیقی نداریم. اما از سوی اداره تشخیص هویت در صحنه انفجار حاضر هستند و بزودی دلیل این حادثه را اعلام خواهند کرد.

همچنین هم اکنون اجساد کشته شدگان به پزشک قانونی منتقل شده است و مراسم تشیع پیکر آنها متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین تیم تهیه و تولید این فیلم هم اکنون در بیمارستان پیگیر وضعیت دو فرد حادثه دیده هستند.

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.