اولین کارگاه آموزشی با عنوان «درمان با عروسک» برگزار می گردد

۲۹م دیماه ،

سی ویکمین جشنواره تئاتر فجر/

همزمان با سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کارگاه «درمان با عروسک» برپا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کارگاه «درمان با عروسک» با حضور «باربارا شیل» از کشور آلمان در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر برپا می‌شود.

«باربارا شیل» متولد ۱۹۴۲ در آلمان است. وی مدرس روانشناسی در موسسه روان شناسی تربیتی دانشگاه فرانکفورت بوده و از سال ۱۹۷۶ عضو یونیما است. تخصص اصلی او نمایش درمانی با عروسک است. او از سال ۱۹۸۴ انجمن عروسک درمانی را تاسیس کرد و تاکنون در کشورهای بسیار بسیاری کارگاه‌های آموزشی با نام «بابوشکا» برپا کرده است.

این هنرمند فردا- شنبه ۳۰ دی ماه- از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ سالن شهید فلاحت پور دانشکده سینما تئاتر یک سخنرانی دربارهٔ تئاتردرمانی با عروسک دارد که ورود برای عموم آزاد است. پس از آن کارگاه آموزشی خود را از روز اول بهمن ماه آغاز می‌کند.

کارگاه این هنرمند از روز یکشنبه اول بهمن تا چهارشنبه ۴ بهمن ماه در دانشکده سینما تئاتر برپا می‌شود. بر همین اساس این کارگاه‌ها در روزهای یاد شده صبح ها از سلاعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ مخصوص خانم ها و از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ مخصوص آقایان برگزار می‌شود. .در ضمن این کارگاه تخصصی ویژه هنرمندان عروسکی است که ثبت نام از آنها قبلاَ صورت گرفته است.

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی با بخش رادیو تئاتر و بخش جنبی خیابانی(آیینی) آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.