اوکراین را مثل کف دست مان می شناسیم

 احمد جانعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود:دیداراوکراین و برزیل که به تساوی یک بر یک انجامید را با دقت تماشا کردیم. اوکراین تیم قابل احترامی است، ولی من معتقدم با توجه به شناختی که از این حریف داریم می توانیم فاتح این بازی سرنوشت ساز شویم.

وی درادامه گفت: شکست مقابل روسیه را فراموش کرده ایم و اکنون تنها به بازی روز جمعه در مرحله نیمه نهایی می اندیشیم تا در پرتو هماهنگی تیمی بتوانیم این رقیب دیرینه را شکست دهیم.

این مربی کشورمان درباره تمرینات دو روز اخیر ملی پوشان گفت: تمرینات شاداب و موثری را پشت سرگذاشته ایم و درجریان آن نقاط ضعف و قوت اوکراین را به بازیکنان منتقل کرده ایم.

جانعلی درباره اشتباهات فردی در دیدار با روسیه گفت: متاسفانه این نقطه ضعف تیم ما باعث شد که با حساب ۳ بر ۱ تن به شکست دهیم.قطعا بازیکنان در دیدار با اوکراین باید حواس خود راجمع کنندومجال خودنمایی به حریف ندهند.زیرا اوکراینی ها بسیار فرصت طلب هستند.

مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در پایان اظهارداشت: من به شایستگی و توانایی های تیم ملی ایمان دارم و امیدوارم که بتوانیم از این دیدار حساس سربلند بیرون بیاییم.

درمرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال هفت نفره بازیهای پارالمپیک لندن، فردا(جمعه)روسیه با برزیل و ایران با اوکراین دیدار می کنند.

تیم کشورمان در دوره قبل بازیهای پارالمپیک به مدال برنز این رشته دست یافته بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.