ایجاد ۱۲ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در سال جاری

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از ایجاد ۱۲ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار درشهرکهای صنعتی سراسر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و بین الملل این سازمان، فخراله مولایی افزود: ۱۴ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار فعال در کشور وجود دارد که این میزان تا پایان سال به ۲۶ مرکز خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح برخی از این مراکز در هفته دولت تصریح کرد: در این مراکز اموری مانند بازاریابی، فروش، تبلیغات و خرید اقلام و تجهیزات صنعتی انجام خواهد شد.

مولایی ادامه داد: تا پایان سال جاری مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرکهای صنعتی استانهای اصفهان، بوشهر، نصیر آباد تهران، شهرکرد، سمنان، فارس(سه مرکز) کرمانشاه، لرستان، مرکزی و هرمزگان بهره برداری می شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تاکید بر اینکه این مراکز در توسعه اقتصادی محلی و منطقه ای نقش به سزایی دارد، خاطرنشان کرد: این مراکز با هدف ارتقاء و بهینه‌سازی بنگاه‌های صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای ملی و بین‌المللی، همچنین ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره‌ای و به کارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات آنها، فعالیت می‌کند.

وی گفت: حوزه فعالیت مراکز خدمات و فناوری و کسب‌ و ‌کار، شامل کمک به ارتقای دانش فنی واحدهای فناور به منظور رقابت در عرصه جهانی، سازماندهی برای ارائه خدمات موثر و مورد نیاز به واحدهای صنعتی به منظور کمک به رشد آنها، سازماندهی توانمندی‌ها و امکانات موجود در منطقه برای ‌ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری و صنعتی منطقه و توانمندسازی واحدهای صنعتی است./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.