ایران با عبور از برزیل “ب” قهرمان شد

  تیم ملی فوتسال زیر ۱۷ سال کشورمان در فینال مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک که دقایقی پیش خاتمه یافت، با نتیجه ۶ بر ۳ از سد تیم برزیل “ب” عبور کرد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

مسلم اولادقباد به عنوان بهترین بازیکنان این مسابقات انتخاب شد.

ملی‌پوشان پیش از این موفق شده بودند، به ترتیب تیم‌های ایتالیا “الف”، کرواسی و برزیل “الف” را با نتایج ۱۴ بر صفر، یک بر صفر و ۹ بر ۲ از پیش‌رو داده و فینالیست شوند.

به این ترتیب، تیم ملی فوتسال زیر ۱۷ سال ایران که به نمایندگی از تیم فوتسال دانش‌آموزی به مسابقات جام جهانی کوچک اعزام شده بود، در مجموع با ۳۰ گل زده و ۵ گل خورده عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

براین اساس، تیم‌های برزیل “ب”، اسپانیا، کرواسی، برزیل “الف”، ایتالیا ” الف”، بلژیک و ایتالیا “ب” به ترتیب عناوین دوم تا هشتم را کسب کردند.

هدایت تیم ملی برعهده سعید عبدالوند و رضا فلاح زاده بود و حسین شمس نیز به عنوان رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش در این پیکارها حضور داشت.

با نتایج خوبی که فوتسالیست‌های زیر ۱۷ سال کشورمان در مسابقات جام جهانی کوچک کسب کردند، نشان دادند ظهور نسل طلایی فوتسال در حال پدیدار شدن است و این ورزشکاران در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.