ایران در گروهی دشوار قرار دارد

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به نتایج قرعه کشی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‎های آسیا در سال ۲۰۲۴ گفت تیم تحت رهبری وی در گروهی دشوار قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا که سال ۲۰۲۴ در استرالیا برگزار می‌شود با تیم‌های تایلند، لبنان و کویت همگروه شد.

«کارلوس کی‌روش» در گفت وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اول از همه باید بگویم که ایران در یکی از دشوارترین گروه‌ها قرار گرفته است. با این حال مطمئنم که می‌توانیم امتیازات کافی برای صعود به مرحله بعد را جمع‌آوری کنیم. بی شک ما برای همه تیم‌های گروه احترام قائلیم اما می‌خواهیم و شایسته این هم هستیم که از این مرحله صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران برگزاری این مسابقات را مشکلاتی بر سر راه آماده سازی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی می‌داند با این حال می‌گوید که از پس از این مشکلات برمی‌آید.

این مربی پرتغالی ۵۹ ساله افزود: ثانیا باید بگویم که مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم ما را در راه آماده‌سازی برای جام جهانی به دردسر می‌اندازد اما شغل ما این است که راه حل مناسب را برای آماده‌سازی تیم‌مان انتخاب کنیم.

«کی‌روش» در خصوص وضعیت ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی نیز اظهارداشت: تردیدی ندارم که تیم ایران توانایی کافی و البته ابزار مناسب را در اختیار دارد تا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق باشد.

نخستین بازی ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در تاریخ ششم فوریه (۱۸ بهمن) با لبنان خواهد بود. (ورزش سه)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.