ایران شایستگی حضور در جمع ۴ تیم برتر فوتسال جهان را دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان سه شنبه شب با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون و علی تارقلی زاده، عضو ایرانی و رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتسال آسیا برگزار شد.

کفاشیان در حاشیه این تمرین در خصوص حضورش در بانکوک گفت: برای شرکت در جلسه فوتسال فیفا iبه بانکوک آمده ام و این جلسه صبح امروز برگزار شد و طی آن مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات توضیحات مبسوطی ارائه نمودند.

وی با اشاره iبه این نکته که مسابقات در ۴۴ کشور دنیا iبه صورت زنده پخش خواهد شد، افزود: تنها ایرادی که کمیته فوتسال فیفا از مسئولان برگزای مسابقات گرفت این بود که چرا سالن اصلی مسابقات آماده نیست؟ البته تایلندی ها اعلام نمودند این سالن تا هفته آینده آماده میزبانی تیم ها خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه آینده کمیته در ۱۷ نوامبر در بانکوک خبر داد و خاطرنشان نمود: در جلسه آینده موضوعی که ارائه و پیشنهاد خواهیم نمود، میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان و میزبانی مسابقات جام جهانی  ۲۰۱۶ فوتسال است.

وی با بیان این مطلب که ایران در همین دوره هم کاندیدای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۲ نیز شده بود، اما بنا iبه دلایلی این میزبانی iبه ما نرسید، گفت: از نظر امکان برگزاری این مسابقات مشکلی نداریم اما باید برخی از مسایل iبه تایید دولت رسیده و iبه فیفا ارائه شود که ما در این بخش مکاتبات و رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: با برخی از دوستان در کمیته فوتسال فیفا رایزنی داشته ایم تا پس از ارائه میزبانی از سوی ایران از ما حمایت لازم را داشته باشند.

وی همچنین شرایط تیم ملی را مطلوب ارزیابی نمود و یادآور شد: امیدوارم با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام داده اند، iبه خوبی خود را نشان دهند. تیم ما شایستگی راهیابی iبه جمع ۴ تیم دنیا را دارد و اگر مشکلی پیش نیاید iبه این مهم دست پیدا خواهد نمود.

کفاشیان iبه جایگاه مردمی فوتسال و لیگ پویای این رشته در کشورمان اشاره نمود و افزود: فوتسال رشته ای است که بسیاری از کشورها در دنیا در آن سرمایه گزاری نموده اند و دیگر این طور نیست که فقط برخی تیم های مدعی باشند و قطعا شاهد درخشش و ظهور پدیده هایی در این مسابقات خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص پیشنهاد برگزاری جام باشگاه های جهان تصریح نمود: برای اینکه باشگاه های مختلف در سطح جهان انگیزه iبهتری پیدا نمایند، پیشنهاد برگزاری جام باشگاه های فوتسال جهان را داده ایم و حتی حاضریم میزبانی اولین دوره آن را بر عهده بگیریم، چرا که در در دنیا تیم های باشگاهی خوبی وجود دارند که می توانند iبه این رشته پر طرفدار رونق ببخشند.

رئیس فدراسیون فوتبال فردا در مراسم افتتاحیه مسابقات شرکت خواهد نمود و روز جمعه پس از دیدن مسابقه ایران و اسپانیا iبه تهران بازخواهد گشت و مجددا برای جلسه آینده کمیته فوتسال که ۱۷ نوامبر در تایلند برگزار خواهد شد iبه بانکوک خواهد رفت.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان امروز تمرین خود را در ورزشگاه اسپرت سنتر و بیش از یک ساعت انجام داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.