ایستگاه های توزیع مرغ را در نمایشگاه ها افزایش دادیم

استاندار تهران
ایستگاه های توزیع مرغ را در نمایشگاه ها افزایش دادیم

۱۴:۴۲ (سه شنبه ۲۷ تیر )
اخبار مرتبط
» ردپای مافیای کنجاله ذرت و سویا در گرانی مرغ
» طرح مجلس برای ارزانی گوشت قرمز و مرغ
» عرضه روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ ۴۷۰۰ تومانی در تهران
» زنجان یکی ازاستان های موفق درتثبیت قیمت مرغ
نسخه چاپی نسخه چاپی

استاندار تهران با اشاره به بالا بودن تقاضای مردم برای خرید مرغ از افزایش ایستگاههای توزیع مرغ در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

 « مرتضی تمدن »، استاندار تهران در جریان افتتاح و بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تقاضای زیادی برای گوشت مرغ در این نمایشگاه‌ها وجود دارد از امروز ایستگاههای مرغ در نمایشگاه‌ها افزایش می‌یابد و در روزهای آتی عرضه گوشت مرغ و گوشت قرمز ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرآنلاین وی در ادامه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی غرفه ها در نمایشگاه امسال در تهران افزود: در این نمایشگاه‌ها ۷۰۰ غرفه وجود دارد که از این تعداد ۳۵۰ غرفه در مناطق حکیمیه، خاوران و مصلای شهر تهران دایر شده است.
استاندار تهران، سطح عمومی قیمتها را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین تر از قیمتهای بازار ارزیابی کرد و گفت: عرضه مستقیم کالا در این نمایشگاه‌ها ارزانتر از قیمت مصوب بازار در نظر گرفته شده است.
تمدن تنوع محصولات عرضه شده درنمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را قابل قبول برای مصرف کننده دانست و خاطرنشان کرد: در بازدید به عمل آمده در ارتباط با قیمت برخی از کالاها تذکراتی داده شد که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد.
به گفته وی،‌ یکی از نقاط قوت این نمایشگاهها از میان برداشته شدن واسطه ها و دلالهاست چرا که تولیدکننده و مصرف کننده رو در رو با هم مواجه هستند و واسطه‌ای در میان نیست.
استاندار تهران ضمن یادآوری این مطلب که برپایی این نمایشگاه تا ۶ مرداد در سطح استان تهران ادامه خواهد داشت اظهار کرد: برخی از نمایشگاه‌ها در تهران از۲۴ تیر شروع به فعالیت کردند و مابقی شهرستانها نیز باید تا ۲۷ ماه جاری نسبت به افتتاح این نمایشگاه اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح تامین گوشت قرمز در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است افزود:‌ تامین، ذخیره‌سازی و تنظیم بازار گوشت قرمز در استان تهران در اولویت قرار دارد.

.

..

.

.

.

.

.

.

خبر آنلاین


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.