ایلیا: شخصیتم برای کسب موفقیت تغییر کرد

ایلیا وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلویی قزاقستان در نشست مطبوعاتی خود پس از پایان مسابقات گفت: زندگی، تمرین، دوستان و خانواده‌ام را دوست دارم و با روح و جان تمرین می‌کنم و این شخصیت من است. همه چیز برای من آماده است و من عاشق رشته ام هستم. با استقبال از این رشته از رقیبانم استقبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که توانستم رکورد المپیک جهان را به نام خودم ثبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد امروز چه تفاوتی با المپیک پکن داشت، گفت: باید بگویم که امروز نسبت به المپیک پکن واقعاً تغییر بسیاری کردم. من در آن دور از المپیک ۴ سال جوانتر از المپیک لندن بودم و شخصیتم و تجربیاتم طوری دیگری بود. واقعیت را بگویم شخصیتم نیز تغییر کرده است. شاید نحوه تمریناتم تغییر نکرده اما شخصیتم برای موفقیت کاملاً متفاوت شده است که همین موضوع باعث شد در المپیک لندن رکورد بزنم حالا درسن ۲۴ سالگی به هرچه که می‌خواستم رسیدم نه فقط برای کسب مدال بلکه این موضوع برای شخصیتم هم بود.

ایلیا در پاسخ به این سؤال که امروز رکورد جهانی و المپیک را زدی برای عبور از این رکورد چه برنامه‌ای داری، گفت: همانطور که گفتم برای آینده برنامه‌ زیادی دارم و از این پتانسیل زیادی که دارم برای پیشرفتم استفاده کنم ضعف‌هایی را نیز دارم که در آینده باید این ضعف‌ها نیز برطرف شود. شاید بتوانم وزنه‌های بیشتری را برای آینده بزنم و رکوردم را تغییر بدهم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.