این بار بندرعباس شگفتی ساز شد ارومی ها برنده مدال آذریها

۰۲م آذر ،

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری شش دیدار در استان های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس توانست با غلبه بر تیم کاله آمل با نتیجه سه بر یک عنوان شگفتی ساز هفته را به خود اختصاص دهد بلافاصله پس از پایان این دیدار بهروز عطایی سرمربی کاله آمل در رخت کن از بازیکنان خود خداحافظی و طی تماس تلفنی با بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله آمل خبر استعفای خود را اعلام کرد.


*شکست یزدیها مقابل نارنجی پوشان


از دیگر بازیهای حساس و سخت هفته هشم لیگ برتر والیبال دیدار تیم های سایپا و پیشگامان کویر یزد بود، نارنجی پوشان توانستند در یزد این تیم مدعی را با نتیجه سه بر یک شکست دهند شاگردان فرهاد نفرزاده با زدن سرویس های هدفمند و ارائه یک بازی آرام و بدون استرس بر بازیکنان مدعی تیم یزد  غلبه کردند.


*نبرد آذری ها و برد میزبان


دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نیز از مهمترین بازیهای این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال محسوب می شد که در این جدال تیم والیبال شهرداری ارومیه سه بر یک از سد تیم شهرداری تبریز گذشت، تبریزی ها با این شکست با ۹ امتیاز در نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.


*ادامه سریال برد خراسانی ها


تیم والیبال میزان خراسان از آن دسته تیم هایی است که بدون داشتن ستاره و بازیکن صاحب نام تاکنون توانسته نتایج درخشانی را مقابل حریفان برای خود کسب کند خراسانی ها در بازی شب قبل مقابل تیم باریج اسانس کاشان سه بر یک از سد میزبان خود عبور کرده و پیروزی دیگری را در کارنامه لیگ ۹۱ خود به ثبت رساندند.


*شکست خودروسازان مقابل کارخانه


در تک بازی خانه والیبال تهران قدیم پیکان سه بر یک مقابل تیم متین ورامین شکست خورد پیکان در حالی به مصاف ورامینی ها رفت که چهار مهره اصلی فصل قبل آن در ترکیب حریف قرار گرفته بودند شاگردان مصطفی کارخانه با آنالیز دقیقی که از خودروسازان داشتند توانستند به خوبی مهره های کلیدی حریف را مهار و بر آ‌نها غلبه کنند.


*گنبدیها همچنان قعرنشین


تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد با وجود آنکه این هفته با سرمربی جدید خود رضا ابراهیمی مقابل تیم نوین کشاورز ظاهر شد اما باز هم سه بر یک نتیجه را واگذار کرد گنبدیها تاکنون فقط یک امتیاز را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و همنن جایگاهشان را در قعر جدول حفظ کرده اند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.