این گرد و خاک تمام‌ نشدنی

جام جم آنلاین: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، گرد و خاک بار دیگر مناطق وسیعی از میهن را فرا گرفت و حتی در پایتخت شاخص کیفیت وضع هوا تا حد هشدار هم رفت و هوا ناسالم یا بهتر است بگوییم ناسالم‌تر از قبل شد، زیرا هوای شهرهای صنعتی ما کمتر روزی است که ناسالم نباشد!

دیروز: روز گذشته در ساعات بعدازظهر تا شب در مناطقی از شمال‌غرب، شمال و جنوب‌شرق بارش‌های رگباری پراکنده گاهی همراه با رعد و برق گزارش شد. اما نکته قابل توجه وزش باد و گرد و خاک در بخش وسیعی از میهن بود. دمای هوا هم مطابق روال این روزها افزایش یافت.

امروز: انتظار داریم امروز نیز گرد و خاک در غرب، مناطقی از شمال‌غرب، جنوب‌غرب، تا حدی جنوب، مرکز، مناطقی از تهران، شرق و جنوب‌شرق ادامه داشته باشد. همچنین دمای هوا امروز هم مانند روز گذشته روند افزایشی خواهد داشت. بارش‌های رگباری موقتی نیز مانند روزهای گذشته در شمالی‌ترین شهرهای شمال‌غرب و جنوب استان سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

آینده‌نگری: فردا هم هوای گرم، همچنین گرد و خاک در بیشتر مناطق میهن حاکم خواهد بود، اما از اوایل هفته آینده روند کاهش دما شروع می‌شود و تا اواسط هفته دمای هوا کاهش خواهد یافت. همچنین از بعدازظهر فردا بارش‌ها در شمال کشور و ارتفاعات رشته کوه البرز، گسترده‌تر می‌شود.

احسان مرادی – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.