اپراتور چهارم در مجمع FTTH حضور یافت

۴ م دیماه ، موبنا- اپراتور چهارم به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات لایه دسترسی بر بستر فیبر نوری در کشور در مجمع FTTH _ اتصال فیبر به منازل_ خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت کرد.

مدیران اپراتور چهارم طی دیدار با فاریس آوارتانی رییس هیات مدیره مجمع و حسین بدران عضو هیات مدیره و رییس کمیته رگولاتوری، به تشریح برنامه‌های کشور برای ایجاد شبکه ملی پهن باند و نقش اپراتور چهارم در ارایه سرویس های پهن باند پرداختند.

در این دیدار آوارتانی دعوت خود را برای ارتباطات متقابل بیشتر و عضویت در کمیته های مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا، و همچنین حضور در مجامع بین‌المللی همچون ITU _ اتحادیه ارتباطات راه دور سازمان ملل، به هیات ایرانی اعلام کرد.

حسین شفیع مدیرعامل اپراتور چهارم نیز ضمن اشاره به اراده شرکت ایرانیان نت برای حضور پررنگ در مجامع داخلی و بین المللی، آمادگی این شرکت برای توسعه همکاری های متقابل و تبادل تجربیات را اعلام کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ایرانیان نت، چهارمین کنفرانس مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا، از ۱۱ تا ۱۳ دسامبر در دوحه قطر و با شرکت بازیگران اصلی صنعت مخابرات و ارتباطات پهن باند با تکیه بر فناوری های مبتنی بر فیبر، برگزار شد.

شرکت ایرانیان نت نیز از سال ۲۰۱۲ عضو ارشد ( با رده Platinum member ) در مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.