اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران شاتل عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اپلیکیشن پورتال کاربران شاتل برای مدیریت حساب کاربران ویژه سیستم عامل اندروید عرضه شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شاتل، مشترکین ADSL و دیگر خدمات شاتل با استفاده از این اپلیکیشن که روی نسخه‌های ۲٫۳ و بالاتر سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است، می‌توانند حساب اینترنت پرسرعت خود را مدیریت کنند.
 
کاربران به کمک این نرم‌افزار می‌توانند بسیاری از اطلاعات موجود در پورتال مشتریان شاتل شامل اطلاعات مشترک، تراز مالی، وضعیت فعلی، ترافیک باقی‌مانده، سابقه مالی، مصرف مشترک و… را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کنند. استفاده از این نرم‌افزار با نام کاربری و رمز عبور پورتال مشتریان شرکت شاتل امکان‌پذیر است.
 
همچنین با استفاده از این اپلیکیشن امکان پرداخت بدهی‌های بیش از یک هزار تومان از طریق تلفن همراه و تنها با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم، برای کاربران فراهم شده است.
 
علاوه بر این، کاربرانی که از خدمات دیگر شاتل همچون کسپرسکی و تلفن اینترنتی (VoIP) استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار به اطلاعاتی همچون کد فعال‌سازی، تاریخ آغاز و پایان اشتراک دسترسی داشته باشند.
 
مشترکین شاتل می‌توانند نسخه اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران این شرکت را از نسخه تلفن همراه پورتال My.Shatel.ir یا وب پایگاه اینترنتی کافه بازار دریافت کرده و نصب کنند.
 
این اپراتور با برخورداری از بیش از ۵۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت پس از ضرورت عرضه نسخه تلفن همراه پورتال کاربران (My.Shatel.ir)، نسبت به عرضه اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران اقدام کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.