اپل‌ بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در آمریکا شد

۱فروردین ۱۳،

 

شرکت تحقیقاتی comScore اعلام کرد که بعد از مدت‌ها رقابت تنگاتنگ، شرکت اپل سرانجام موفق شد به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در آمریکا معرفی شود و طی سه ماه قبل از ژانویه ۲۰۲۲ میلادی  8/37 درصد این بازار را از آن خود کند. 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،در همین دوره زمانی اندروید گوگل هم توانست با تصاحب ۳/۵۲ درصد از بازار پلتفورم‌های موبایلی، عنوان محبوب‌ترین تولیدکننده سیستم‌عامل تلفن‌همراه را به خود اختصاص دهد.
طی سه ماه قبل از ژانویه امسال ۴/۱۲۹ میلیون آمریکای صاحب گوشی هوشمند می باشند که این رقم ضریب نفوذ ۵۵ درصدی گوشی‌های هوشمند بین صاحبان تلفن‌همراه در آمریکا را نشان می‌دهد که این رقم نشان می‌دهد تعداد صاحبان گوشی‌های هوشمند در آمریکا از اکتبر قبل به بعد ۷ درصد افزایش یافته است.
شرکت اپل در این دوره زمانی توانسته است عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا را از آن خود کند. پس از این شرکت سامسونگ موفق به کسب عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شده و ۴/۲۱ درصد این بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ در این دوره زمانی ۹/۱ درصد سهم خود را بیشتر کرده است که پس از آن شرکت HTC با ۷/۹ درصد، موتورولا با ۶/۸ درصد و LG با ۷ درصد قرار گرفته‌اند.
 
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.