اپل ‌آی‌پد مینی را معرفی کرد

فضای سایبر > سخت‌افزار
اپل همانطور که انتظار می‌رفت آی‌پد کوچکتری را با اندازه ۷٫۹ اینچ معرفی کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس در این مراسم معرفی همچنین گونه‌های جدید کامپیوتر مک، از جمله یک مک بوک پروی ۱۳ اینچی با صفحه نمایش با وضوح بالاتر “رتینا” به نمایش درآمد.

آی‌پد مینی با صفحه نمایش با قطری ۷٫۹ اینچی اندازه‌ای حدود نصف اندازه آی‌پد معمولی دارد. آی‌پد مینی بزرگتر از تبلت‌های ۷ اینچی شرکت آمازون و شرکت گوگل است. آی‌پد معمولی قطری ۹٫۷ اینچی دارد.

اپل از آوریل ۲۰۱۰ تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون آی‌پد فروخته است. گرچه اپل هنوز در بازار کامپیوترهای لوحی یا تبلت‌ها غلبه دارد، و ۷۰ درصد فروش‌ها در فصل دوم سال را به خود اختصاص داده است، اما آمازون و گوگل توانسته‌اند با تبلت‌های کوچکترشان جای پایی در این بازار پیدا کنند. عرضه کردن آی‌پد کوچکتر بوسیله اپل ممکن است به ادامه غلبه این شرکت در این بازار کمک کند.

این مراسم که در سان خوزه کالیفرنیا برگزار شد، چند روز پیش از شروع فروش سیستم عامل ویندوز جدید مایکروسافت است که برای کار کردن با هر دروی کامپیوترهای معمولی و تبلت‌ها طراحی شده است. مایکروسافت نیز قصد دارد تبلت خاص خودش به نام “سرفیس” را در این هفته به بازار بفرستد. این تبلت اندکی بزرگتز از آی‌پد معمولی است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.