اپل “iphone5.com” را می‌خواهد

اپل ادعا کرد که در حال تکمیل پرونده‌ای است که بر اساس آن خواهان در اختیار گرفتن دامین ” iphone5.com ” است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که اپل به طور رسمی نام محصول آیفون جدید خود را اعلام نکرده است. حال این سئوال مطرح شده است که آیا نام محصول جدید شرکت پرطرفدار اپل ” آیفون ۵ ” است؟ همه شواهد حاکی از این مدعا است. با این حال تا زمان اعلام رسمی اپل صبر کرد.

هنوز مشخص نیست که مالک دمین ” iphone5.com” کیست؟ و انگیزه‌اش از ثبت چنین دمینی چه بوده است؟ البته ممکن است که که اپل مالک آن را بشناسد و حتی ارتباطاتی نیز برقرار کرده باشد؛ اما موفق به راضی کردنش در واگذاری این دمین نشده باشد. ممکن است رقم بالایی درخواست کرده باشد!

حرف و حدیث‌های فراوانی درباره محصولات جدید اپل وجود دارد. اپل دیگر مانند گذشته حرف زیادی برای گفتن ندارد و نتوانسته طرفداران و علاقه‌مندانش را قانع کند، بلکه بسیاری از آنها را از دست داده است.

 

 

 

گفته شده است که آی فون ۵ قرار است در پاییز به بازار بیاید و به دست علاقه‌مندان این شرکت بزرگ آمریکایی قرار بگیرد. آیا می‌تواند طرفدارانش را قانع و مجذوب خودش کند؟

این سئوالی است که برای پاسخ به آن تا زمان در دست گرفتن آن صبر کرد.

آی‌فون (iPhone) یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷(۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل، معرفی شد.

آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید (home) برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل Mac، را اجرا کرد.

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری – مرورگر اصلی اپل – بهره می‌گیرد.

» اینترنت و ای تی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.