اکران «سرزمین خانه خورشید» ورهرام در سالن سینما حقیقت

اکران «سرزمین خانه خورشید» ورهرام در سالن سینما حقیقت
خبر – ۰۵ تیر – منبع : سینمافردا

سه شنبه ۶ تیرماه فیلم مستند «سرزمین خانه خورشید» ساخته فرهاد ورهرام در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.


اکران «سرزمین خانه خورشید» ورهرام در سالن سینما حقیقت

به گزارش سینمافردا، این دومین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره‌ها» است که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا خواهد شد.

موضوع فیلم مستند «سرزمین خانه خورشید» که شاید متفاوت تر از سایر آثار فرهاد ورهرام باشد، به این شرح است: دو قایقران با قایق کایاک تصمیم می‌گیرند که سرچشمه رودخانه خروشان «سیروان» در منطقه اورامانات کردستان را تا مرز عراق طی کرده و با این منطقه آشنا شوند… پس از پایان نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان (فرهاد ورهرام)، مازیار فکری ارشاد (مجری، منتقد)، برخی از عوامل فیلم، کارشناسان، خبرنگاران و میهمانان برپا می‌گردد.

برنامه زمانی نمایش این فیلم، از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ روز سه‌شنبه (ششم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵ برگزار می‌گردد.

بنابراین گزارش، شرکت در مجموعه برنامه‌های «عصر ستاره‌ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۸۸۵۱۱۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.