اکرمی: به سبب فاصله هفت ماهه تا انتخابات، احتمال سوء استفاده تبلیغاتی از تریبون​های عزاداری کم است

۰۳م آذر ،

سیدرضا اکرمی نماینده پیشین تهران در گفت​وگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه منشور عاشورا پیش روی همه گویندگان است، ابراز امیدواری کرد که در مراسم​های عزاداری از این منشور با توجه به متن وسیعی که دارد، دربارهٔ نهضت و عاشورای حسینی صحبت شود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به بیان بعضی مسائل حاشه​ای از تریبون​های عزادرای نیست، ادامه داد: البته از آنجا که سیاست و دیانت و عزاداری عاشورا توام با هم است، مشکلی نداریم که از این تریبون به مردم بگویند که برای انتخابات اندیشه​ای داشته باشند. اما الان نه فصل انتخابات است، نه فصل تبلیغات و نه زمان معرفی اشخاص و ثبت نام کاندیداها. هفت ماهی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده و مجال برای آن هنوز هست.

اکرمی در عین حال با بیان اینکه گویندگان اعم از خطبا و مداحان با سخنان خود می​توانند به مباحثی که مطرح می​شود، جهت دهند؛ افزود: اما چون فاصله بسیاری تا انتخابات باقی است، احتمال استفاده تبلیغاتی از این تریبون کم است. اما اینکه از این تریبون در ایجاد شور و شعور در انتخابات و زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم استفاده شود، ایرادی ندارد. البته تصور نمی​کنم که تا قبل از ثبت نام کاندیداها بتوان از این تریبون به تبلیغ مصادیق انتخاباتی پرداخت.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.