اکشن پارامونت با فروش ۲۰/۵ میلیون دلاری صدرنشین باکس‌آفیس شد + جدول

۰۹اردیبهشت،

فهرست فیلم‌های پرفروش سینماهای آمریکا و کانادا

همانطور که پیش‌بینی می‌شد فیلم اکشن ورزشی ˝Pain and Gain˝ ساخته مایکل بای با نقش‌آفرینی مارک والبرگ و دواین جانسون (راک) در اولین هفته اکران خود توانست با ۲۰/۵ میلیون دلار فروش، جایگاه اول فهرست فیلم‌های پرفروش آخرین تعطیلات آخر هفته ماه آپریل ۲۰۲۴ را در سینماهای آمریکا و کانادا از آن خود کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تازهترین ساخته سینمایی مایکل بای با هنرنمایی مارک والبرگ و دواین جانسون (راک) از محصولات کمپانی پارامونت پیکچرز در اولین هفته اکران خود با ۲۰/۵ میلیون دلار فروش در صدر باکس‌آفیس نشست.

فیلمنامه “Pain & Gain” را کریستوفر مارکوس بر اساس رمانی از استفان مک‌فیلی به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ گروهی از ورزشکاران بدنساز است که دواین جانسون و مارک والبرگ دو مربی بدنسازی در این گروه می باشند که این اشخاص بدون هیچ اطلاعی و ناخواسته وارد یک آدم‌ربایی شده و خط و مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و حالا باید با هرچیزی روبرو شوند.

فیلم علمی تخیلی “فراموشی” ساخته جوزف کازینسکی و هنرنمایی تام کروز و مورگان فریمن، از محصولات کمپانی یونیورسال، پس از فروش خیره کننده ۳۸ میلیون دلاری در هفته قبل، با ۵۴درصد افت فروش در هفته دوم اکران خود، با ۱۷/۷ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم باکس‌آفیس قرار گرفت.

درام “۴۲” ساخته ساخته برایان هگلند با بازی هریسون فورد هم در سومین هفته اکران خود با ۴۲درصد افت نسبت به دو هفته اول اکرانش، با ۱۰/۲ میلیون دلار در جایگاه سوم باکس‌آفیس را به خود اختصاص داد.

فیلم کمدی خانوادگی”عروسی بزرگ” ساخته جاستین زاخام با بازی رابرت دنیرو و رابی ویلیامز هم برخلاف توقعات سازندگانش، با ۷/۵ میلیون دلار فروش در اولین هفته اکران خود جایگاه چهارم باکس‌آفیس جای گرفت.

به گزارش باکس‌آفیس نیوز، فیلم‌های “کوردز” با ۶/۴ میلیون دلار، “G.I.Joe: Retaliation” با ۳/۵ میلیون دلار، “فیلم ترسناک۵” با ۳/۲ /۵ میلیون دلار، “Olympus has fallen” با ۲/۷۵ /۵ میلیون دلار، “فرار از تله” با ۲/۷ /۵ میلیون دلار، “پارک ژوراسیک ۳D” با ۲/۳ /۵ میلیون دلار و “مرده شرور” با ۱/۹ /۵ میلیون دلار به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا دهم فهرست فیلم‌های پرفروش آخر هفته سینماهای آمریکا و کانادا قرار گرفتند.

** جدول زیر بر اساس میزان فروش فیلم‌ها از روز جمعه تا یکشنبه (دیروز) تنظیم شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.