ایجاد بانک اطلاعات حقوقی برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی گلستان

۲۳ آبان ،

79-25.jpg

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان بر سرعت بخشی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره برای سرمایه گذاران گلستانی خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین شعبانی در کارگروه حقوقی قضایی استان با اشاره به سیر ورودی پرونده­‌های حقوقی به دستگاه قضایی کشور و استان گلستان گفت: بررسی سیر ورودی بسیاری از این پرونده­‌ها نشان از آشنا نبودن مردم به ویژه سرمایه­‌گذاران و تولید کنندگان با قوانین و مقررات مربوط به ثبت و عقد قراردادها، مناقصه­‌ها و موارد اینچنینی است.

وی افزود: با بهره­‌مندی و استفاده از توان کانون مشاوران و وکلای دادگستری و استفاده از مشاوره حقوقی آنان، می توان از تشکیل بسیاری از این پرونده­‌ها در دادگستری ها جلوگیری کرد.

شعبانی با بیان اینکه بهره‌مندی از خدمات مشاوران حقوقی برای سرمایه گذاران از اهداف مشترک این کارگروه است، یادآور شد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ مشاوره بین سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، بانک اطلاعاتی برای رفع نیازمندی‌های این بخش و برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر تشکیل می‌شود.

وی در ادامه این جلسه نیز خواستار تشکیل نشست سه جانبه­‌ای با مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری، معاونت عمرانی استانداری و دبیرخانه کارگروه حقوقی قضایی به منظور بررسی نحوه­‌ی دستیابی و بهره­‌گیری سرمایه گذاران از خدمات حقوقی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گلستان در پایان اظهارکرد: امیدواریم برگزاری نشست‌هایی از این دست، علاوه برسبک کردن بار محاکم، فضای امن برای سرمایه گذاری در استان فراهم کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.