ایجاد نمایشگاه دائمی مد و لباس

۳۱فروردین۱۳،

25.10.86.jpg

مشاور رئیس اتحادیه پوشاک گفت: خرید شب عید امسال با وجود افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم خوب بود و تائید این گفته را می‌توان از حجم خرید و رفت‌و‌آمد مردم در مراکز اصلی عرضه پوشاک دریافت کرد.

مهدی محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در سال جاری با افزایش قیمت دلار حجم پوشاک وارداتی کاهش یافته است که تولید کنندگان از این فرصت استفاده کرده و به تولید با حجم بیشتر، تنوع رنگ و رنگ با نگاه اسلامی که ذائقه ایرانی را جوابگو است، روی آورده‌اند.

فروش فوق‌العاده حامی مصرف‌کننده در زمان التهاب

وی با اشاره به شرکت ۳ هزار واحد صنفی در جشنواره فروش فوق‌العاده ادامه داد: جشنواره فروش فوق‌العاده فرصت مناسبی در اختیار خریدار و فروشنده قرار داد تا با قیمت مناسب به خرید و فروش بپردازند و اگر مشکلی در محصول بود خریدار به مکان ثابتی مراجعه کند که این روال در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم نیست.

او افزود: جشنواره‌های فروش فوق‌العاده در زمان‌هایی که بازار دچار التهاب می‌شود و باید حق مصرف‌کننده حفظ شود وارد عمل می‌شود.

برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس

محمودی از ایجاد نمایشگاه دائمی مد و لباس خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه سالجاری ساختمان آلومینیوم واقع در خیابان جمهوری آماده بهره‌برداری برای برگزاری این نمایشگاه خواهد بود که در این نمایشگاه به دنبال نمایش تازه‌ترین مدل‌های لباس و نزدیک‌تر کردن طراح و تولید‌کننده هستیم.

نمایشگاه دائمی مد و لباس در صدد است رقابت در تولید، عرضه و ساماندهی مد و لباس به دست مردم که تولید‌کننده، طراح، بازرس، فروشنده و مصرف‌کننده می باشند را ایجاد کند.

دلایل تفاوت قیمت در نقاط مختلف شهر

مشاور رئیس اتحادیه پوشاک در پاسخ به این سوال که چرا قیمت فروش یک لباس در نقاط مختلف شهر متفاوت است، خاطرنشان کرد: تفاوت قیمت می‌تواند به سبب تفاوت در جنس مواد مصرفی، تفاوت در زمان دوخت و تفاوت در جایگاه مغازه که هزینه‌های جانبی متفاوتی دارد بستگی دارد اما درصد اندکی از واحدهای صنفی نیز تخلف می کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.