ایده های ناب برای خانه ای تابستانی

اردیبهشت ۱۴۰۳

مبلمان خانه را برای خواب های ظهرگاهی اماده کنید. گذاشتن کوسن های مختلف و همچنین قرار دادن مبل راحتی در گوشه ای از خانه سبب می گردد تا فضایی ساده برای خواب به وجود آید.

ایده های ناب برای خانه ای تابستانی

مبلمان خانه را برای خواب های ظهرگاهی اماده کنید. گذاشتن کوسن های مختلف و همچنین قرار دادن مبل راحتی در گوشه ای از خانه سبب می گردد تا فضایی ساده برای خواب به وجود آید.
تابستان با گرمی و بسیارزیبایی های خود فرارسیده است و حال وقت آن است تا کمی تابستانی تر رفتار کنیم. اگر قصد دارید دستی به خانه کشیده و دکوراسیون آن را با تازه شدن فصل عوض کنید بهتر است تا پایان همراه ما باشید. ایده های بسیاری در تزئین خانه برای تابستان وجود دارد که هر کدام جلوه ای متفاوت به خانه شما خواهد داد.
** اولا از همه با رنگ بندی ها آغاز می کنیم جایی که بهتر است به سمت رنگ های شاد ولی خنک بروید. می توانید روکش های تخت را به رنگ آبی در اورید تا حس ارامش بیشتری در خانه وجود داشته باشد. تزئیناتی در خانه استفاده کنید که در آن ها رنگ خنک وجود داشته باشد.
** مبلمان خانه را برای خواب های ظهرگاهی اماده کنید. گذاشتن کوسن های مختلف و همچنین قرار دادن مبل راحتی در گوشه ای از خانه سبب می گردد تا فضایی ساده برای خواب به وجود آید. همچنین میتوانید یک میز کوچک برای قرار دادن مجله های مختلف کنار مبل قرار دهید.
** بعضی از طراحان داخلی می گویند استفاده از صدف و تزئینات دریایی در فصل تابستان بسیارزیبایی خانه را جندین برابر می کند. شما می توانید از مجسمه هایی که با صدف ساخته شده اند استفاده کنید. همچنین می توانید خودتان صدف ها را روی وسیله های مختلف بچسبانید.
** استفاده گل و گیاهان مختلف را در خانه فراموش نکنید. تابستان فصلی برای رشد گیاهان مختلف است و شما می توانید همه آن ها را در گلدان های مختلف در خانه یا حتی در مقابل خانه خود قرار دهید. گل ها ارامش خاصی به محیط می دهند که به راحتی دست یافتنی نیست.
** طراحی سنتی نیز یکی از مواردی است که می توانید برای تابستان از آن استفاده کنید. بعضی لوازم خانه را کمی به حالت سنتی و قدیمی ببرید برای مثال از پارچ اب های قدیمی استفاده کنید. حتی می توانید از ترمه به عنوان رومیزی یا زیر انداز استفاده کنید.

منبع:مشرق

دکوراسیون
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.