ایرانسل تمامیت ارضی ایران را زیر سئوال برد!

بعد از ماجرای تغییر مالکیت ابو موسی، ایرانسل این بار آذربایجان ایران را هم جزو جمهوری آذربایجان اعلام کرد!!

به گزارش «ایرانآباد»، به رغم اقدام توجیه ناپذیر ایرانسل در ارسال پیام کوتاه خوشامد به امارات به مسافران در ابوموسی، بسیاری از ایرانیان با غیرت آذری خبر داده اند که در اردبیل و دشت مغان و … نیز پیامک های مشکوکی مبنی بر اعلام موقعیت مکانی این مناطق به عنوان بخشی از خاک جمهوری آذربایجان را دریافت می کنند.

در حالی که اعتراضات ایرانیان میهن دوست نسبت به شرکت ایرانسل بابت دریافت پیامک های توهین آمیز و ضد ایرانی در ابوموسی با عدم عذرخواهی و هر گونه قولی مبنی بر اصلاح این اشتباه فاحش همراه بود، اقدام جدید ایرانسل در بخشش مالکیت تاریخی آذربایجان به سرزمین های ایرانی از دست رفته شمال ارس، موید این نکته است که گویا برای مسوولان ایرانسل منافع تجاری و مالی شخصی بر تمامیت ارضی و منافع ملی ایرانیان ترجیح دارد.

تجارب قبلی نشان می دهد که معمولا مسئولان ایرانسل خود را چندان ملزم به پاسخگویی نمی دانند حال می خواهد این پاسخگویی در خصوص رعایت حقوق مشترکین باشد یا حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی ایران.

آنچه حائز اهمیت است تاثیر روانی چنین اقداماتی بر روی مردم و ایجاد بهانه هایی برای شیطنت برخی جریان های ضد ایرانی است که تکرار و استمرار آن می تواند زمینه ساز گستاخی های این جریان ها و ادعاهایاشان نسبت به تمامیت ارضی کشورمان باشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.