ایران با شش رکابزن عازم هندوستان می گردد

۱۳م اسفند ،

نمایندگان کشورمان فردا عازم سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا می شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر ۲۳ سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر “دهلی نو” برگزار می گردد.

در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ ۲۳ الی ۲۷ در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان پس از عدم همکاری سفارت هند، با تلاش فراوان و در آخرین روز، ساعاتی پیش و با دریافت روادید، شرایط حضور رکابزنان کشورمان را در این مسابقات فراهم کردند.

براین اساس، ( بهنام خسروشاهی، محمود و محمد پراش، حسنعلی ورپشتی، فرزین عرب) به عنوان رکابزن و مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی، حسین پراش مربی سرعت و اسماعیل زنیعلی به عنوان مکانسین در قالب اولین گروه رکابزنان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ساعت ۴:۰۰ بامداد فردا چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه راهی هندوستان می شوند.

همچنین زهرا خسروشاهی نیز به عنوان تنها بانوی ملی پوش رکابزن کشورمان در این گروه حضور دارد که بدون همراهی فرشته فشی مربی خود به این رقابت ها اعزام می گردد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.