ایران با ۱۹۵ ورزشکار در بازی‌های داخل سالن و نوجوانان آسیا/ مجوز برای بانوان موی‌تای

۲۰خردادماه،

دبیر کمیته ملی المپیک از گرفتن مجوز موتای بانوان برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در چهلمین جلسه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده گزارشی از فعالیت‌های این کمیته برای حضور ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی اینچئون کره جنوبی و دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان نانجینگ چین ارایه کرد و طی این گزارش از گرفتن مجوز موتای بانوان برای ایران در رقابت‌های اینچئون خبر داد.

افشارزاده با اشاره به این‌که بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی اینچئون طی روزهای ۸ تا ۱۵ تیر برگزار خواهد شد، افزود: کاروان ایران از ۱۶۰ نفر تشکیل می‌شود که ۸۲ نفر آنها (۵۲ مرد و ۳۰ زن) ورزشکار می باشند و ایران در رشته موتای بانوان ۲ ورزشکار خواهد داشت.

وی همچنین تاریخ دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان نانچین را از ۲۵ مرداد تا ۲ شهریور اعلام کرد و گفت: ایران با ۱۱۳ ورزشکار (۸۰ پسر و ۳۶ دختر) دراین رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

دبیر کمیته ملی المپیک در ادامه گزارشی از عملکرد کمیته ملی المپیک برای حضوردر این دو رقابت آسیایی ارایه کرد.

افشارزاده هم‌چنین مراحل تایید اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOC را تشریح کرد و افزود: برای تایید اساسنامه ۱۰۰ جلسه کارشناسی انجام شد و ۳۰ بار مذاکره حضوری و کتبی با IOC داشته‌ایم که خوشبختانه عصر روز جمعه ۱۸ خرداد تائیدیه IOC به دستمان رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.