ایران ۲ – ترینیداد و توباگو صفر / گلزنی دوباره قوچان‌نژاد / نکونام پنالتی از دست داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر ترینیداد و توباگو را شکست داد.

به گزارش ممتاز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ در پایان دیدار ایران و ترینیداد و توباگو تیم ملی ایران توانست با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد. نیمه اول دیدار تیم ملی ایران برابر ترینیداد و توباگو با گلزنی احسان حاج صفی و با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید. در دقیقه ۱۵ بازی خسرو حیدری یک ارسال خوب از سمت راست برای رضا قوچان نژاد ارسال کرد که این ارسال تبدیل به گل نشد.
در دقیقه ۲۵ بازی با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنین دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان نژاد دو فرصت خوب گلزنی از دست رفت. دقیقه ۲۸ این دیدار دروازه بان تیم ملی ترینیداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شدیدی داشت که با حضور پزشکان هر دو تیم در زمین مسابقه این مشکل برای هر دو نفر برطرف شد. تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز چند موقعیت گلزنی در نیمه اول بدست آورد.
گل اول ایران در دقیقه ۴۵+۱ مسابقه به ثمر رسید. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتی توسط جلال حسینی به عقب پاس داده شد و احسان حاج صفی با زیبایی هر چه تمام تر توپ را در گوشه بالایی و سمت راست دروازه جای داد.
در دقیقه ۵۰ دیدار و به دلیل خطای مدافع تیم ملی ترینیداد بر روی اشکان دژاگه، داور مسابقه خطای پنالتی اعلام کرد که دروازه بان ترینیداد ، ضربه جواد نکونام را مهار کرد. گل دوم ایران در دقیقه ۵۵ مسابقه و توسط رضا قوچان نژاد به ثمر رسید.
تعویض های ایران در نیمه دوم :
ماهینی به جای پولادی
شجاعی به جای دژاگه
جهانبخش به جای حیدری
حقیقی به جای نکونام
انصاریفرد به جای قوچان نژاد
حدادی فر به جای تیموریان

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.