ایمان و ولایتمداری رمز پیروزی ایران اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است

به گزارش ایرنا ، ˈ سید محمد نجفی ˈ روز جمعه در آخرین روز گرامیداشت دوران دفاع مقدس درجمع کارکنان بسیجی و رزمنده تامین اجتماعی استان مازندران در تالار اجتماعات هتل نوید ساری گفت: رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) ، وحدت و یکدلی،ایثار ،شجاعت ومقاومت ، ایمان و اعتقادات پاک رزمندگان ،رمز پیروزی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به ارزش های مهم دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس فرزندان این مرزو بوم با تمام وجود از کشور و اعتقادشان دفاع کردند و امروز باید در انتقال این ارزش ها به نسل جوان و نسل های آینده تلاش شود.

نجفی تصریح کرد: در زمانی که همه دنیا علیه انقلاب متحد شده بودند و با تمام توان از صدام حمایت می کردند سربازان رشید اسلام با دست خالی و اعتقاد قلبی وایمان راسخ در برابر دشمنان تا دندان مسلح پیروز شدند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس گفت: یکی از راه های انتقال ارزش ها تجزیه و تحلیل فضای دوران دفاع مقدس است چرا که با یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در طول آن هشت سال درس های مهم استقامت و پایداری برای نسل امروز ارائه می شود.

نجفی بیان داشت: همه ما موظیفیم که به خوبی این ایام را گرامی بداریم .

وی به نقش حضور آحاد مردم در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: امروزه دشمنان انقلاب ونظام پی برده اند که با وجود وحدت و همدلی مردم ا یران ، هیچگاه توان رویارویی با این کشور را نخواهند یافت و وحدت و یکدلی مردم این نظام را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و خالصانه مردم درعرصه های مختلف دفاع مقدس، سبب شد حتی یک وجب خاک ایران اسلامی به دشمن نرسد، ادامه داد: اگر همه اقشار مردم از نقاط مختلف کشورایران در دفاع مقدس حضور نداشتند قطعا این پیروزی ها حاصل نمی شد.

مازندران ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب و هشت سال جنگی تحمیلی کرد.ک/۲

۲۵۸۵/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.