ایمون زاید به آلومینیوم پیوست

۲۱م دیماه ،

ایمون زاید به طور قطعی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پیوست و همراه این تیم به اهواز می‌رود.

حسین جباری زاده، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مذاکرات نهایی را با این بازیکن انجام دادیم و ایمون زاید که یک بامداد امروز (جمعه) وارد تهران شده، امروز عصر همراه با تیم آلومینیوم عازم اهواز می‌شود. پس از آن به بندرعباس بر می گردیم و اقدامات نهایی برای عقد قرارداد با او تا پایان فصل را انجام می‌دهیم.

وی افزود: توافق ما با مهاجم پیشین پرسپولیس تا پایان لیگ امسال است، هر چند مسابقه از نیم فصل رقابت‌ها قبل و در این خصوص توافق‌های دیگری با این بازیکن خواهیم داشت. زاید در قبال یک سهمیه آزاد که تیم ما داشت به آلومینیوم پیوست و کادر بازیکنان را تکمیل کرد تا از این پس حریف قدرتمندتری برای تیم‌های لیگ برتری باشیم.

جباری زاده با تاکید بر این که آلومینیوم در پایان فصل در لیگ خواهد ماند گفت: ما در نیم فصل تیم را با گرفتن چند بازیکن از جمله دو مهاجم خوب تیم‌های استقلال و پرسپولیس یعنی میلاد میداوودی و ایمون زاید، تقویت کردیم و با حمایت هواداران پرشور بندرعباسی باید در لیگ برتر بمانیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا اکبر میثاقیان، سرمربی تیم شما همچنان از حمایت‌تان برخوردار است؟ گفت: به هر حال با تقویت تیم و شرایطی که آلومینیوم در بحث میزبانی دارد و معتقدم بعد از پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی پرشورترین هواداران را در میان تیم‌های لیگ برتری داراست، ما باید نتایج خوبی بگیریم. نتایجی که بهتر از نیم فصل اول لیگ باشد. اگر غیر از این باشد، این حمایت وجود ندارد، اما ما امیدواریم تیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرد.

وی تصریح کرد: جا دارد فدراسیون شرایط آلومینیوم را از حیث داشتن تماشاگران بسیار و بازیکن سازی که باشگاه انجام می‌دهد را در برنامه‌ریزی‌هایش در نظر بگیرد. تیم نوجوانان پرسپولیس که به مالزی رفت، سه بازیکن نوجوان تیم آلومینیوم را به همراه خود برد. این سه بازیکن عضو تیم ملی ایران می باشند.

به گزارش ایسنا، تیم آلومنیوم هرمزگان که در حال حاضر با ۲۱ امتیاز از ۲۰ مسابقه در رده چهاردهم لیگ قرار دارد، یکشنبه در اهواز برابر فولاد خوزستان دیدار حساسی را خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.